В оновленому застосунку Резерв+ з'явилися дві нові функції: відображення даних про інвалідність та можливість зберігати попередню версію військово-облікового документа.
Застосунок Резерв+ оновився, додавши важливі сервіси для військовозобов'язаних. Тепер в електронному військовому документі користувачі зможуть побачити інформацію про свою групу та причину інвалідності.
Крім того, оновлення передбачає збереження попередньої версії військово-облікового документа під час його оновлення. Це означає, що документ не зникатиме із застосунку, як це відбувалося раніше. У випадку значного навантаження на сервіс, на документі відображатиметься інформація про орієнтовний час оновлення.
"Продовжуємо наповнювати Резерв+ корисними сервісами. Вони створюють для військовозобов’язаних єдину екосистему, що здатна задовольнити їхні запити без черг та очікування. Поступово додаємо нові функції, які допоможуть бути в курсі актуального статусу військового обліку", – зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
