„За підсумками 10 банківських днів ситуація з рівнем проплат мешканців за водопостачання вирівнялася. Рівень розрахунків є досить високим, навіть вищим, ніж у січні минулого року”, – заявила в коментарі „Гал-info” керівник прес-служби МКП „Львівводоканал” Уляна Горбата.
За її словами, у січні рівень проплат традиційно є нижчим ніж у грудні, адже в цьому місяці менше банківських днів і у людей через свята менше коштів. Оскільки в Ощадбанку і надалі спостерігалися великі черги, мешканці платили в поштових відділеннях та інших банківських установах, які приймали такі платежі.
Нагадаємо, що минулого тижня заступник директора „Львівводоканалу” Олег Капко заявив, що через великі черги в Ощадбанку, спровоковані поверненням вкладів населенню, впав рівень проплат мешканців за водопостачання. Підприємство, за його словами, щодня зазнавало збитків на 5 тисяч гривень.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ