Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Руслан Кошулинський: Треба заборонити політичну рекламу у ЗМІ за три місяці до початку та впродовж усієї виборчої кампанії

"Детектор медіа" до президентських виборів робить серію інтерв’ю з кандидатами у президентию. Услід за Андрієм Садовим (який 1 березня вже зняв свою кандидатуру), Анатолієм Гриценком, Романом Безсмертним, Віктором Бондарем, Інною Богословською та Валентином Наливайченком на запитання "Детектор медіа"письмово відповів Руслан Кошулинський.

Руслан Кошулинський — голова секретаріату Всеукраїнського об’єднання "Свобода", народний депутат Верховної Ради України VII скликання (2012–2014 рр.), екс-віце-спікер парламенту. У політику прийшов із приватного підприємництва. У 2001–2002 роках та 2004–2006 роках був помічником-консультантом народного депутата Олега Тягнибока. Із серпня 2008 року обіймає посаду заступника голови ВО «Свобода». У 2010–2012 роках очолював фракцію свободівців у Львівській міській раді.

Низка націоналістичних партій та організацій заявили про підтримку кандидата від "Свободи" Руслана Кошулинського на виборах президента у 2019 році.

Кандидат у президенти Кошулинський має "План докорінних перетворень" — це десятки готових написаних, а часто й зареєстрованих проектів законів, рішень, указів та розпоряджень.

Веде особисто акаунти в кількох соціальних мережах, каже, що немає телеканалів, які його підтримують. "Більшість центральних — ігнорують. Час від часу деякі ЗМІ запрошують на інтерв’ю — не відмовляю нікому. Стараюся використати кожну можливість як у регіональних, так і в центральних ЗМІ, щоб максимально донести до українців своє бачення розвитку України", — розповідає пан Кошулинський.

За його словами, на відміну від олігархічних політичних проектів, націоналісти не мають своїх ЗМІ та величезних коштів для проведення масштабної рекламної кампанії. "Ми працюємо за бандерівським принципом — ідемо від хати до хати, спілкуємося з українцями очі в очі", — уточнює кандидат у президенти.

Він вважає, що треба заборонити платну політичну рекламу у ЗМІ за три місяці до початку та впродовж усієї виборчої кампанії, тому представники "Свободи" давно зареєстрували у Верховній Раді відповідний законопроект.

— Пане Руслане, назвіть три причини, чому громадяни України мають проголосувати саме за вас?

— Об’єднані націоналісти — це єдина сила, що здатна зруйнувати олігархічний лад та раз і назавжди змінити все на користь українців. Ми пропонуємо громаді не набір солодких обіцянок, а чіткий "План докорінних перетворень". Це десятки готових написаних, а часто й зареєстрованих проектів законів, рішень, указів та розпоряджень. Вони передбачають:

  • докорінне очищення влади (реальна люстрація; скасування недоторканності Президента України, народних депутатів та суддів; впровадження процедури імпічменту Президента, відкликання суддів, посадовців та депутатів усіх рівнів);
  • створення могутнього середнього класу (ліквідація схеми з виведення грошей в офшори та уникнення сплати податків в Україні; ліквідація приватних монополій; заборона приватизації стратегічних підприємств; впровадження прогресивної шкали оподаткування; заборона торгівлі землею с/г призначення);
  • встановлення справедливих тарифів (повернення до державної власності підприємств-монополістів електро-, тепло-, газо-, водопостачання; ліквідацію корупційних схем при формуванні тарифів; надання газу та електроенергії для населення за собівартістю; ухвалення державної програми енергетичної незалежності);
  • сприяння поверненню українських заробітчан в Україну та справедливу пенсійну реформу;
  • чітку геополітичну стратегію (розрив дипвідносин та всіх договорів із РФ; зміна нормандського формату перемовин на будапештський);
  • гідне забезпечення армії (впровадження воєнного податку з олігархів; виділення щонайменше 5 % від ВВП України на ЗСУ; створення високотехнологічної професійної контрактної армії та народного резерву ЗСУ за швейцарським зразком; реорганізація ВПК; гідне забезпечення для військовослужбовців; надання відповідного правового статусу всім учасникам московсько-української війни);
  • утвердження національної гідності (закон про правонаступництво України від УНР; забезпечення українській мові реального статусу єдиної державної; зобов‘язання держслужбовців послуговуватися державною мовою);
  • мир за українськими правилами (заборона надання автономії чи «спеціального статусу» окремим частинам держави; викорінення незаконної практики подвійного громадянства; повна економічна, енергетична, ресурсна й транспортна блокада окупованих територій; заборона та націоналізація московського бізнесу в Україні).

— Яка у вас команда, скільки в ній членів, хоча би приблизно? Кого ви бачите головою АП у разі виграшу? Хто з політтехнологів зараз працює з вами?

— Моя команда — це кілька десятків тисяч членів об’єднаних сил націоналістів ("Свобода", "Правий сектор", КУН, ОУН, "Тризуб", Дмитро Ярош) і всі українці.

Щодо голови АП. У "Плані докорінних перетворень" Руслана Кошулинського чітко записано: призначати на державні посади фахівців, відібраних на відкритому конкурсі за принципами патріотизму і професіоналізму; запровадити обов’язкову перевірку держслужбовців, кандидатів на виборні посади за допомогою детектора брехні на причетність до корупційних дій, сепаратизму, співпраці з іноземними спецслужбами та наявність громадянства інших держав.

Послугами політтехнологів не користуюся.

— Хто фінансує вашу президентську кампанію?

— Організації, які висунули мене єдиним кандидатом у президенти, — об’єднані сили націоналістів.

— Як ви збираєтеся вирішувати проблеми Донбасу і Криму? Конкретні механізми та інструменти?

— У нас немає "проблем" із Донбасом і Кримом. У нас є війна із Московією та окуповані нею території — частина Донбасу і Крим. Щоби повернути свої території і встановити справедливий мир, мусимо боротися з Московією чотирма шляхами:

  • військовим (зміцнення й переозброєння ЗСУ та ВМС, побудова потужного ракетного щита, створення високотехнологічної професійної контрактної армії та народного резерву ЗСУ за швейцарським зразком);
  • дипломатичним (зміна нормандського формату перемовин на будапештський);
  • економічним (усунення олігархату від влади в Україні, економічна й ресурсна блокада ОРДЛО, заборона та націоналізація московського бізнесу в Україні, реорганізація ВПК на потреби війни);
  • ідеологічним (спільна національна ідея).

— Яким чином ви ламатимете олігархічні монополії в економіці?

— "Свобода" розробила й зареєструвала у Верховній Раді проект закону № 1109 від 28.11.2014 про ліквідацію приватних монополій. Цей законопроект є частиною свободівського Антиолігархічного пакету докорінних перетворень — низки законопроектів, які також передбачають заборону виведення коштів в офшори та повернення коштів із офшорів, заборону приватизації стратегічних підприємств, націоналізацію електро- та енергогенерації, заборону торгівлі землею с/г призначення. Водночас ми говоримо про необхідність впровадження процедури імпічменту президента, ухвалення закону про відкликання депутатів, суддів та посадовців всіх рівнів. Цей Антиолігархічний пакет є частиною моєї програми — "Плану докорінних перетворень".

— Як ви охарактеризуєте зараз роль медіа щодо вашої кампанії? Чи є прямі відмови від ефірів, за якою причиною — якщо так? Які телеканали (інші медіа) вас підтримують? А які ігнорують вас як кандидата у президенти?

— Немає телеканалів, які мене підтримують. Більшість центральних — ігнорують. Час від часу деякі ЗМІ запрошують на інтерв’ю — не відмовляю нікому. Стараюся використати кожну можливість як у регіональних, так і в центральних ЗМІ, щоб максимально донести до українців своє бачення розвитку України.

— Якою буде роль медіа в цій президентській кампанії взагалі? На що, по-вашому, вони вплинуть? Можете коротко розказати про "карту" підтримки тими чи іншими медіа, перш за все телеканалами — кандидатів у президенти? Хто кого просуває та, навпаки, "мочить"?

— Сьогодні ми бачимо типову олігархічну виборчу кампанію. Свідомістю українців укотре намагаються маніпулювати, в тому числі — за рахунок ЗМІ. Єдине, що можу порадити українцям, — не піддаватися цинічному шантажу та маніпуляціям, не продаватися за гречку й солодкі обіцянки, а прийти 31 березня на виборчі дільниці та проголосувати за ідеологію, програму й людей, які здатні її втілити.

Відповіді на третє й четверте запитання доречніше було б дати експертам вашого видання.

— Якою, на вашу думку, є головна технологія влади в цій кампанії? А ваша? Ваших конкурентів, які теж опозиційні до влади?

— Запитання некоректні. Українці не стадо, щоби ними маніпулювати, застосовуючи «технології». Хочеш бути президентом чи депутатом — іди до людей і переконуй, що ти достойний. Щодо конкурентів — раджу запитати в них.

— Соцопитування показують втому громадян від великої кількості негативу в інформаційному просторі. Чи будете ви використовувати у своїй кампанії не лише критику, але й конструктивні меседжі?

— У своїй кампанії використовую правду.

— Чи доводиться учасникам виборчої кампанії платити за розміщення матеріалів про себе в медіа поза рекламними площинами? Якщо так, то як це відбувається? І як це можна змінити у майбутньому?

— Не можу відповідати за всіх кандидатів. Матеріали про мене у ЗМІ публікуються відповідно до чинного законодавства.

— Хто очолює вашу прес-службу? Скільки в ній працівників? Що є головним завданням тих, хто забезпечує медійний супровід вашої кампанії?

— Керівник прес-служби — Лариса Лавренчук. У її підпорядкуванні — кілька десятків працівників (включно із працівниками прес-служб місцевих осередків партії). Особистий прес-секретар — Яна Федюра. Завдання одне — забезпечувати медійний супровід моєї кампанії максимально якісно.

— Хто веде ваші акаунти в соцмережах? У яких?

— Маю два обліковники у Фейсбуку (приватна сторінка та сторінка політика), також — в Інстраграмі, Твіттері та Телеграмі. Веду їх сам. Також доступ має прес-секретар (публікує там анонси зустрічей, нарізки з інтерв’ю ЗМІ тощо). Ютуб-каналом займається прес-служба.

— Чи розроблені штабом якісь новації в рекламній компанії в медіа? У чому полягає її головна фішка?

— На відміну від олігархічних політичних проектів, націоналісти не мають своїх ЗМІ та величезних коштів для проведення масштабної рекламної кампанії. Тому про такі речі взагалі не йдеться. Ми працюємо за бандерівським принципом — ідемо від хати до хати, спілкуємося з українцями очі в очі.

— Чи підтримуєте ви ідею заборони політичної реклами взагалі або принаймні на телебаченні? Чому?

— Вважаю, що треба заборонити платну політичну рекламу у ЗМІ за три місяці до початку та впродовж усієї виборчої кампанії. "Свобода" давно написала та зареєструвала у Верховній Раді необхідний для цього законопроект № 8270-3 від 02.05.2018.

— Які медійні реформи ви підтримуєте: суспільного мовлення; реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ; фінансова прозорість медіавласності?

— "Свобода" ще п’ять років тому написала та зареєструвала у Верховній Раді законопроект щодо обов’язкового інформування про засновників та власників засобів масової інформації (№ 1461 від 12.12.2014). Вважаю, що його необхідно ухвалити.

Детектор медіа

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ