Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Садовий пообіцяв розрахуватися з ЛАЗом

«Львівський автобусний завод» зобов’язався відремонтувати машини АТП №1, які вийшли з ладу, на умовах повного погашення боргів міста за аналогічні послуги, надані заводом впродовж попередніх років. Принаймні таку обіцянку дав міський голова Львова Андрій Садовий під час телефонної розмови з президентом холдингу ЛАЗ Ігорем Чуркіним, повідомляє прес-центр ЛАЗ.

На сьогодні більше 90% автобусів «ЛАЗ», які перебувають на балансі львівського АТП №1, виходить з ладу через варварську експлуатацію техніки. Відтак, ремонт львівських автобусів, які здійснює завод, не відноситься до гарантійного обслуговування та передбачає повну оплату наданих заводом послуг, згідно рахунків, виставлених комунальному парку.

«Я справді розмовляв з міським головою Львова Андрієм Садовим, і він попросив відремонтувати сьогодні несправні автобуси АТП №1. Ми домовилися, що ЛАЗ візьме на себе таке зобов’язання, однак лише за умови, якщо комунальний парк повністю розрахується із заводом за проведення попередніх ремонтів. Своє зобов’язання з ремонту та технічного огляду автобусів ЛАЗ виконує», - повідомив президент холдингу ЛАЗ Ігор Чуркін.

За словами Ігоря Чуркіна, це не вперше, коли завод обслуговує автобуси в результаті некоректної експлуатації за проханням Андрія Садового. Однак жодного рахунку після таких звернень місто досі не сплатило, як і не розрахувалося за придбані автобуси до Євро-2012.

Окрім того, Львів - єдине серед міст, яке чомусь не підписало угоду на сервісне обслуговування автобусів ані з «Львівським автобусним заводом», ані з виробниками основних вузлів та агрегатів – компанією Deutz, ZF та Wabco.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ