Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Щодня у «Львівводоканалі» фіксують до 8 аварійних викликів, було - 15

Раніше у диспетчерській ЛМКП «Львіводоканал» фіксували за добу більше як 15 аварійних викликів, нині – 7-8. Про це сьогодні, 28 листопада, під час брифінгу повідомив головний інженер ЛМКП «Львівводоканал» Валентин Вольський.

«Нам вдалося зменшити цей показник завдяки професійності працівників Водоканалу. Також тут варто подякувати і міській владі, яка приділяє цьому багато уваги та фінансує заміну водогонів», – пояснив він.

Нагадаємо, що у 2006 році лише 20% львів’ян користувалися водою цілодобово, решта – по графіку 6-10 год. на добу. Цілодобове постачання води для мешканців міста запроваджене у 2010 році завдяки реконструкції водопровідної системи коштом Світового банку та державного бюджету.

Довідка.

ЛМКП «Львівводоканал» експлуатує близько 1750 км водопроводів, з них 650 км – магістральні водогони великих діаметрів. Водопостачання міста здійснюється з 17 водозаборів, розташованих на віддалі від 20 до 110 км від міста.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ