Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Споживачі найбільше незадоволені якістю мобільних телефонів і наданням комунальних послуг

У 2006 році споживачі найбільше скаржилися на неналежну якість одягу, групи товарів складної техніки, мобільних телефонів, меблів, та на неякісне надання житлово-комунальних послуг. Про це “Гал-info” повідомили у Головному Львівському обласному управлінні у справах захисту прав споживачів.

Зокрема, на низьку якість мобільних телефонів у 2006 році в управління надійшло 75 скарг. Після втручання спеціалістів управління покупцям повернуто кошти за мобільні телефони на загальну суму понад 11 тис. грн. 35 звернень стосувалися низького рівня якості взуття, 28 із яких вирішено на користь споживачів - повернуто кошти в сумі понад 7 тис. грн.
Загалом протягом минулого року на адресу Головного Львівського обласного управління у справах захисту прав споживачів надійшла 1380 письмових звернень від громадян. 24,5% із них стосувалися якості товарів народного споживання, 63,4% – надання платних послуг, 4,6% – порушень правил торгівлі, 1,8% – безпеки продукції у підприємствах ресторанного господарства, 5,5% – інші звернення. Вимоги споживачів задоволено у понад 92% випадків, а за придбані неналежної якості товари та надані послуги повернуто 387,1 тис. грн.
Порівняно з 2005 роком кількість звернень щодо якості непродовольчих товарів збільшилась на 6,7%, щодо якості продукції у підприємствах ресторанного господарства на 19%, щодо порушень правил торгівлі на – 77,7%.
Більшість звернень із питань неналежного рівня якості товарів народного споживання стосувалася непродовольчих товарів (взуття, одягу, групи товарів складної техніки, мобільних телефонів, меблів). У сфері послуг споживачі найчастіше були незадоволені рівнем якості житлово-комунальних послуг; скаржилися на невиконання умов договору при виготовленні та монтажу меблів, вікон, дверей; неналежне надання послуг щодо хімічної чистки та фарбування виробів; неякісне надання туристичних послуг; порушення прав споживачів під час гарантійного обслуговування мобільних телефонів сервісними центрами.
“При розгляді звернень громадян здійснювались перевірки, за результатами яких згідно з чинним законодавством вживалися відповідні заходи. Так, до адміністративної відповідальності притягнуто 469 осіб, на яких накладено адміністративні штрафи на суму 62 тис. грн., загальна сума застосованих адміністративно-господарських санкцій становить 91, 7 тис. грн, – розповів начальник Головного Львівського обласного управління у справах захисту прав споживачів Павло Сосновський.
 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ