Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

«Свобода» переклала відповідальність за транспортний колапс у Львові на Садового

Відповідальність за транспортний колапс у Львові несе команда Садового. Перші дні функціонування нової схеми руху маршрутних транспортних засобів продемонстрували абсолютно безгосподарський підхід міських виконавчих органів влади та численні недоопрацювання і обрахунки. Про це 4 січня 2012 року заявив голова комісії інженерного господарства, транспорту та зв'язку Львівської міської ради свободівець Іван Гринда, - прес-служба ЛМО ВО «Свобода».

Як повідомив Іван Гринда, вже перші дні роботи нової транспортної мережі показали численні недоопрацювання та обрахунки.

«Вироблена упродовж десятиліть стара схема передбачала у найкоротший термін, з мінімальними фінансовими затратами мешканцям і гостям Львова дістатися у найвіддаленіші куточки нашого міста. Натомість нова схема передбачає збільшення часу доїзду, а затрати на проїзд, подекуди збільшено щонайменше вдвічі. Ще під час затвердження цієї схеми руху депутати попереджали міського голову, що вона може не запрацювати гідним чином, але виконавчі органи міськради запевняли городян у протилежному. Проте вже у перші дні роботи нової транспортної схеми ми зіткнулися з численними недоопрацюваннями. Щоб задобрити городян,міські виконавчі органи заявили, що 1 січня львів’яни матимуть змогу їздити у маршрутках безплатно. Команда Садового зовсім не врахувала, що перевізники, не маючи зиску з таких «піар-акцій», відмовляться від перевезень, тому велика кількість маршрутних таксі просто не вийшли на маршрут, а подекуди водії навіть вимагали оплату за проїзд. Окрім цього, нова транспортна мережа фактично відрізала від центру міста деякі мікрорайони Львова, а перевізники часто порушують графіки руху», - повідомив свободівець.

За словами депутата, вся відповідальність за транспортний хаос у місті лежить на команді Садового і управлінні транспорту і зв’язку ЛМР.

«Свобода» розцінює дії управління транспорту і зв’язку міськради щодо інформування львів’ян про нову транспортну схему халатними і непрофесійними. Виконавчі органи ЛМР зовсім не доклали зусиль, аби належно поінформувати львів’ян щодо змін маршрутів. Зі 100 тисяч буклетів з інформацією про оновлену схему руху, які мали поширити містом заздалегідь, станом на 27 грудня видрукували лише 11 тисяч, але й ті чомусь лежали у кабінетах управління транспорту, тому львів’яни просто не мали змоги їх отримати. Тому вся відповідальність за транспортний хаос у місті лежить на команді Садового і управлінні транспорту і зв’язку міськради», – заявив Іван Гринда

Зі слів голови комісії з питань економічної політики, підприємництва, інвестицій та зовнішніх відносин свободівця Андрія Хомицького, «Свобода» запропонує міському голові повернутися до громадського обговорення нової транспортної схеми.

«Депутати-свободівці пропонували не проводити змін взимку, коли люди, не вивчивши нові маршрути, змушені тривалий час очікувати транспорт на вулиці. Також, аби вберегти місто від транспортних проблем, 10 листопада на сесії Львівської міської ради депутати скасували рішення виконавчого комітету від 23.09.2011 №855 щодо положення про конкурс на перевізників і вимагали від виконкому належно провести процедуру ухвалення рішень щодо організації перевезень. Проте Андрій Садовий проігнорував ухвалу міської ради, зауваження депутатів та думку львів’ян, і все таки нова схема руху вступила в дію 1 січня. Але вже перші дні її функціонування продемонстрували абсолютно безгосподарський підхід команди міського голови. Отож, зважаючи на цю проблематику, «Свобода» пропонує повернутися до обговорення з громадою нової транспортної схеми і повністю врахувати думку мешканців Львова при визначені напрямків і графіків руху міського транспорту», – зазначив депутат-свободівець.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...