Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Тарифи на перевезення у Львові більше залежать від міськради, ніж від зростання ціни пального, – Антимонопольний комітет у Львівській області

Підвищення ціни на пальне лише від 30 до 40 відсотків впливає на підвищення тарифів на перевезення у міських маршрутних таксі. Підстави для перегляду цін є, але розмір, який визначатиме міська рада, мають розглянути усі управління цієї установи, громадськість та самі перевізники. Про це у коментарі „Гал-info” повідомила начальник другого відділу досліджень та розслідувань Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Тетяна Мельник.
„Асоціація перевізників зверталася до нас із проханням визначити, чи відповідають нормативній базі оформлені документи щодо розрахунків. Були деякі зауваження. Але про підвищення цін не можна говорити, доки міська рада не розглядала цього питання. У нас перевізники є приватними, тому міська влада визначає розмір тарифу”, – розповіла Тетяна Мельник.
Як повідомила Тетяна Мельник, ціни на пальне не можуть бути основною причиною підвищення тарифів на перевезення. „Тенденція зростання ціни на пальне зберігається, але багато транспортних засобів використовує скраплений газ, а не рідке пальне. Це усе потрібно проаналізувати при врахуванні зміни тарифів”, – розповіла Тетяна Мельник.
Вона зазначила, що для усіх маршрутів міста Львова встановлюватимуть однаковий розмір тарифів. „Існує різна практика підвищення тарифів, у Києві розмір оплати залежить від кілометражу, який охоплює маршрут. У Львові теж є різні маршрути, є різні транспортні засоби, які перевозять пасажирів: старі й нові. Але ціни у львівських маршрутках завжди встановлюють однакові”, – розповіла Тетяна Мельник.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ