Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Торік через вуличні термінали продали квитків на 39 млн грн

У 2014 році виторг від продажу разових квитків та місячних абонементів для користування львівським електротранспортом склав 38 млн 692 тис. грн. Це на 13 млн 187 тис. грн більше, ніж у 2013 р., повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Така велика різниця обумовлена декількома суттєвими факторами: по-перше, цього року суттєво збільшено випуск електротранспорту за рахунок відремонтованих трамвайних вагонів та тролейбусних машин. По-друге,  у 2013 році через ремонти магістральних доріг не курсували у різні місяці майже половина трамвайних маршрутів. А по-третє, з червня 2014 року було піднято тариф на разовий проїзд з 1 грн 50 коп до 2-х гривень, при цьому вартість місячних абонементів ЛКП «Львівелектротранс» свідомо залишила на рівні 2012 року.

«При детальному аналізі позитивні тенденції росту продажів беззаперечні. По кожній із позицій від продажу карток до продажу разових квитків через термінали є суттєвий ріст. Так, ще у травні 2013 року ЛКП «Львівелектротранс» розпочало встановлення терміналів на зупинках громадського транспорту. І якщо на кінець 2013 року ця частка від загальних продажів разових квитків складала 0,3% (тобто 83 400 грн) то наприкінці 2014 року – це 1,5% (відповідно 531 240 грн.). Впевнено можна констатувати, що терміналами користуються здебільшого студенти, однак частка людей, які купують повні, а не пільгові талони, поступово стає більшою (204 682 – продані у 2014 загальні квитки, 172 420 - пільгові), у той час як за підсумками 2013 року пропорція зберігалась 50 на 50.

Сьогодні користуватися терміналами варто не лише для зручності, а й для практики, оскільки вже не за горами введення «електронного квитка», при якому пасажири будуть зобов’язані робити схожі операції.

Аналізуючи роботу за рік, бачимо деякі технічні нюанси із нашими терміналами. Непоодинокі випадки скарг на те, що апарат не видає квитка. Причин для цього декілька: по-перше – це зношені купюри номіналом 1, 2 грн, які може не сприймати техніка, а по-друге – це зовнішні фактори (погодні умови, або втручання у роботу принтера в терміналі). Моя порада, не залежно від того, скільки ви квитків купуєте, мусите їх забирати одразу ж після видачі, а якщо виникли проблеми – одразу ж протягом дня телефонуйте на гарячу лінію 0 800 602 602», - зазначає інженер із впровадження новітніх технологій ЛКП «Львівелектротранс» Сергій Перепелюк.

Що ж до місячних абонементів, то тут продажі збільшилися на 366 тис. грн. Є суттєве збільшення купівлі трамвайних та трамвайно-тролейбусних місячних абонементів пересічними львів’янами, натомість підприємства протягом минулого року зменшили кількість закуплення трамвайно-тролейбусних карток на користь дешевших трамвайних, або тролейбусних. Проте, у загальному частка продажів карток за рік складає лише 6,4% від загального виторгу.

«Ріст продажу місячних абонементів, звичайно – це приємна новина. Однак якщо подивитись на проблему глобальніше, то видно, що у загальному львів’яни все-таки надають перевагу купівлі разових квитків. Слід зазначити, що досвід європейських країн цілком протилежний.

Але маю надію, що все більше наших пасажирів зрозуміють, що інвестиція вартістю 100, або 70 грн., а саме стільки коштують відповідно місячні абонементи «трамвай та тролейбус» і «трамвай або тролейбус», не лише зекономить сімейний бюджет, а допомагатиме пришвидшенню розвитку міського громадського електротранспорту Львова. Треба зрозуміти, що ніхто так не проінвестує місто, як самі його мешканці», - зазначає начальник відділу маркетингу ЛКП «Львівелектротранс» Ольга Бачинська.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...