Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Торік пасажири Львівської залізниці зарезервували і оплатили через Інтернет та Укрпошту 11 624 квитків

Упродовж 2009 року пасажири Львівської залізниці зарезервували і оплатили через мережу Інтернет та у відділеннях Укрпошти 11 624 проїзних документи. Кількість користувачів нових послуг залізниці постійно зростає. Найбільшу активність бронювання місць через Інтернет і систему Укрпошти зафіксовано у періоди пікових перевезень: червень-вересень та грудень. Максимальне число таких квитків припадає саме на вересень – 3662. Про це повідомила прес-служба «Львівської залізниці».

 

Перший етап програми з бронювання місць через Інтернет з наступним оформленням квитка в касі Укрзалізниця запровадила 22 грудня 2008 року. Другий – з оформлення проїзних документів через Інтернет, коли пасажир може оплатити через Інтернет повну вартість проїзду та послугу замовлення, – запроваджено 30 березня 2009 року.

 

Отримати довідку щодо наявності вільних місць у поїздах, вартості проїзду та оформити замовлення можна, зайшовши на офіційний веб-сайт Укрзалізниці www.uz.gov.uа, у розділ Для пасажирів/Замовлення квитків.

 

Оплатити замовлення можна платіжною карткою Національної системи масових електронних платежів (НСМЕП) або міжнародною платіжною карткою (VISA, MasterCard, VISA Elektron, Maestro ). Після оплати пасажир отримує унікальний цифровий код, за пред’явлення якого він оформляє свій квиток у будь-якій касі Укрзалізниці (обладнаній системою ЕКСПРЕС) в будь-який день до відправлення свого поїзда.

 

Через мережу Інтернет здійснюються замовлення квитків за повну вартість та дитячі. Безкоштовні та пільгові проїзні документи оформлюються виключно в касах.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ