Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Торік у Львові було виявлено 934 випадки «лівої» реклами

Найпоширеніше порушення у сфері зовнішньої реклами Львова – це самовільне встановлення рекламного засобу. Зокрема, торік було виявлено 934 випадки самостійно встановленої реклами. Про це сьогодні, 3 липня, під час засідання виконкому Львівської міської ради повідомила Інна Свистун, керівник «Адміністративно-технічного управління».

На другому місці серед найбільш поширених порушень – неналежне утримання рекламних засобів, тобто їх пошкодження, зафарбовування конструкції та не оформлення належним чином фундаменту.

Інна Свистун також повідомила, що серед інших порушень у сфері зовнішньої реклами - подання рекламної інформації іноземною мовою без перекладу, порушення вимог закону про заборону реклами алкоголю і тютюну, невідповідність рекламного засобу дозвільно-проектній документації, тобто порушення дозволених розмірів та неналежне місце розташування.

Зазначимо, що при самовільному встановленні зовнішньої реклами, якщо порушник не виконав вимоги демонтажу і якщо він має укладений договір на тимчасове користування рекламним місцем нараховується штраф у розмірі 50 грн за кожен день перебування самовільно встановленої реклами. А за самовільно встановлений рекламний щит порушник повинен сплатити ще й додатково 1500 грн штрафу.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ