Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Той, хто замовляв соціологічне дослідження методом соціологічного інтерв’ю, знав, що він замовляє, – Олексій Антипович

«У мене немає підстав не довіряти даним соціологічного дослідження компанії TNS Ukraine. Це досить відома і солідна інституція. Проте метод телефонного опитування, доволі точний в США та Європі, в Україні репрезентує лише частину населення. Оскільки, до прикладу, телефонізація Львова становить приблизно 70%», – так пояснив сьогодні, 7 березня, під час прес-конференції розбіжності у результатах двох соціологічних досліджень, проведених компанією TNS Ukraine та Центром «Соціоінформ» директор  Центру «Соціоінформ» Олексій Антипович. Те, що дослідження відрізняються лише в частині лідерів виборчих перегонів до Верховної Ради та  Львівської міської ради (БЮТ та НУ), а також щодо лідерів перегонів на посаду міського голови Львова Василя Куйбіди та Андрія Садового, а в решті результатів розбіжності є в межах похибки Олексій Антипович прокоментував так: «Очевидно, ті, хто замовляв це дослідження, знали, що вони замовляють».
Сьогодні, 7 лютого, було оприлюднено результати двох соціологічних досліджень, у яких принципово відрізнялися рейтинги Василя Куйбіди та Андрія Садового, а також НУ та БЮТ.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ