Слухай онлайн

Троє авторів легенд Львова отримали квитки на УЄФА ЄВРО 2012

Завершився конкурс за кращу авторську кулю в рамках арт-проекту «Легенди Львова». Протягом трьох тижнів львівські митці та художники розписували кулі та протягом місяця львів’яни та гості міста мали можливість сповна ними насолодитись на експозиції на пл. Ринок - 40 оригінальних куль, в яких художники відтворювали якусь легенду міста: Різдвяний вечір, силуети старовинних вуличок міста, величних левів чи горнятко львівської кави – у кожного з митців було своє бачення. Тому кожна куля є надзвичайно цікавою та неординарною.

«Голосування за найкращу кулю відбувалось на сайті приймаючого міста Львів www.uefaeuro2012.lviv.ua. Цей ресурс ми вибрали не випадково. Головною нашою метою було показати іноземним туристам та вболівальникам, які планують приїхати на матчі чемпіонату Європи з футболу 2012 року, що Львів – це надзвичайне місто з неповторною атмосферою. Це місто, яке надихає, місто подій, де завжди відбувається щось цікаве, тому матчі УЄФА ЄВРО 2012 найкраще буде переглядати саме тут. На цей момент інтерес до Львова з боку іноземних вболівальників значно зріс. Тому подібні заходи – тільки плюс для Львова, який відкривається Західній Європі як місто неординарних ідей та постатей», - розповіла заступник директора ЛКП «Агенція з підготовки м. Львова до чемпіонату Європи з футболу 2012» Соломія Короненко.

«Арт-проект «Легенди Львова» - яскравий мистецький захід. Важливо, що львів’яни та гості міста виявили надзвичайний інтерес та активність у голосуванні. До трійки лідерів увійшли автори куль № 40 Орест Пилип’як – 183 голоси, № 24 Ольга Жулій – 149 голосів, та № 37 Галина Дудар – 142 голоси. За перемогу в конкурсі вони здобули головний приз, який надав офіційний пантер чемпіонату Європи з футболу 2012, компанія МакДональдз – по квитку на один з матчів Турніру, який відбудеться у Львові», - розповів координатор проекту, голова ГО «Срібні Крила» Віктор Романюк.

Окрім того, сьогодні був проведений розіграш серед усіх, хто голосував за кулі – 10 осіб отримають подарунки від компанії МТС.

Усі 40 куль будуть передані місту та партнерам заходу для промоції Львова в Україні та закордоном.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...