Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Центр надання адмінпослуг у Львові став на шлях професійного та морального удосконалення

З 8 до 13 грудня Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва», на замовлення Центру політико-правових реформ, проводив опитуваннявідвідувачів центрів надання адміністративних послуг у 10 містах України, в тому числі у Львові. Відгуки відвідувачів ЦНАП цього року значно позитивніші, ніж минулого. Повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Абсолютна більшість респондентів у Львові, що взяли участь в опитуванні, зверталася до Центру надання адміністративних послуг з метою отримання конкретної послуги – 72,6%, в той час як для отримання інформації та консультації – 27,4%.

При цьому більшості опитаних користувачів послуг (53,2%) вдалося повністю вирішити питання, з яким вони звернулися. Ще 36,4% зазначили, що питання не вирішене, але є в процесі вирішення. Це позитивний результат, порівняно, наприклад, з Полтавою, де повністю вдалося вирішити питання лише 22,4% опитаних, у Луцьку – 44,8 %.

Цікаво, що для отримання адміністративної послуги у нашому місті 57,1% з опитаних громадян достатньо було одного звернення до органу влади. Для порівняння, у Києві вирішили справу за 1 раз лише 20%, в Харкові – 35,4%, у Черкасах – 40,2 %.

Також у Львові була зафіксована тенденція до зниження черг на отримання послуги чи консультації. 29,2% мешканців взагалі не довелося чекати, 28,3% - чекали до 10 хв. Лише 12, 3% городян довелося чекати в черзі до 30 хв.

Порівняно з 2013 роком, рівень задоволення мешканців привітністю та компетентністю працівників Центру надання адміністративних послуг у Львові збільшився. Так, у 2014 році привітністю працівників задоволені 97,2% відвідувачів і незадоволені – 2,8%. Рівнем компетентності працівників Центру задоволені 95,3%, незадоволені – 4,7%.

Також відвідувачі Центру надання послуг у Львові в абсолютній більшості задоволені інформативністю вивісок при вході до приміщення та наявністю інших вказівників, наявністю стендів з інформацією, зразками документів, наявністю інформаційних карток послуг, доступністю бланків, формулярів, облаштуванням місць для очікування, загальним станом приміщення, а також режимом роботи органу.

Довідка.

Опитування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг проводив Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» з 8 по 13 грудня 2014 року на замовлення Центру політико-правових реформ. Опитування проводилось у 10 містах України: Києві, Дніпропетровську, Львові, Харкові, Рівному, Хмельницькому, Черкасах, Полтаві, Луцьку, Миколаєві. Загалом, було опитано 1083 респонденти у кожному з цих центрів за методикою екзит-полу (на виході з центру, респонденти добиралися з певним кроком). До проведення опитування були залучені активісти ГО «ОПОРА».

Проект реалізований за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ