Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Генштабі анонсували доопрацювання ролику зі слоганом “Один репортаж – один удар”

Відеоролик, виготовлений Збройними силами України спільно з Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та стратегічних комунікацій України, який зображує медійників такими, що поширюють інформацію, яка допомагає ворогу обстрілювати, і містить слоган “Один репортаж – один удар”, допрацюють.

В анімаційному відео репортерка відкрито розповідає про уявне місце виробництва дронів, а його співробітник на камеру говорить, що компанія подвоїла потужності. Про це повідомило "Громадське".

Далі в кадрі зображено нібито представників російських спецслужб, які подивились репортаж і відправили координати виробництва своєму Генштабу для підготовки удару. Після цього в будівлю влучає ракета.

Вже інший репортер нібито у прямому етері на тлі зруйнованої будівлі каже: «влучання балістики, лікарні переповнені».

Ролик містить слоган «Один репортаж — один удар».

Як зазначив Детектор медіа, відео викликало обурення в частини медіаспільноти, зокрема під роликом у соцмережах коментарі пишуть воєнкори, журналісти та ведучі, які бачать у ньому покладання провини на журналістів за обстріли з боку росіян і те, що журналістів прирівнюють до ворогів.

“Закликаємо не розцінювати цей матеріал як докір або звинувачення на адресу представників медіа. Його мета – не критикувати, а нагадати всім: будь-яка інформація може мати наслідки, які використовує ворог, – зазначили в Генштабі та додали: – З огляду на зазначене та враховуючи конструктивні зауваження і рекомендації, ролик буде доопрацьовано з метою подальшого донесення відповідних застережень як до цивільних, так і до військовослужбовців”.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ