Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Церкву обурює неналежне використання священних символів та комерціалізація Різдва Христового

«Церкву не може не обурювати перетворення свята Різдва Христового лише на привід для комерції, – відзначив речник Київської Патріархії архієпископ Євстратій (Зоря) у відповідь на прохання дати оцінку використанню релігійної символіки на алкогольних напоях. – Також нас завжди обурювало використання релігійної символіки на продукції, ніяк не пов’язаній з Церквою, зокрема на алкогольній», повідомив прес-центр Київської Патріархії.

«Ще можна зрозуміти, коли зображають храм на етикетці вина «Кагор», що використовується у церквах під час Таїнства Євхаристії. Але коли храми, хрести, ікони зображають на етикетках інших марок вин, а тим більше для реклами пива чи горілки – це цілком неприйнятно.

Окремо слід сказати про використання церковних назв для реклами алкоголю. «Шепіт монаха», «Сльоза монашки» – чого тільки не придумують, щоби викликати довіру до своєї продукції, адже знають, що в нашому суспільстві люди довіряють найбільше Церкві», додав він.

Владика підкреслив: «В цьому контексті не може не обурювати сполучення відразу двох негативних тенденцій – комерціалізації свята Різдва Христового та використання довіри до Церкви з метою просування на ринку алкоголю».

«Наша Церква підтримає законодавчу ініціативу новообраного народного депутата Ганни Герман про заборону використання релігійної символіки у назвах алкогольних напоїв. Сподіваємося, що такий законопроект підтримає і Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій» – зазначив архієпископ Євстратій.

До прийняття ж такого закону речник Київської Патріархії вважає цілком виправданим громадський протест – як через ЗМІ, так і шляхом відмови від купівлі подібної продукції.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ