Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Цікаво про історію створення, розвиток і майбутнє транспортної компанії Meest від її засновника Ростислава Кісіля

Історія компанії почалася в далекому 1989 році. В цей час в Україні як-раз проходила велика хвиля еміграції в Канаду. Наших співвітчизників не влаштовували низькі заробітні плати, постійні затримки в їх виплатах, тому вони і шукали кращого життя за кордоном. Але виїжджаючи з України, тут залишалися родичі і близькі друзі. Ось в цей час і був заснований Ростиславом Кісільом сервіс з доставки посилок з Канади в Україну. І це стало початком успішного бізнесу.

Момент, коли було прийнято рішення істотно розвивати напрямок, настав в період 2006-2009 роках. Електронна комерція почала тільки-тільки завойовувати ринок, з'явилися перші онлайн магазини, робота яких була безпосередньо пов'язана з доставкою. Конкуренції на ринку не було і компанія Meest почала завойовувати позиції.

Результат роботи: сьогодні через компанію Meest в Україну доставляють товари з більш ніж 40 міжнародних майданчиків. Також можливе замовлення з іноземних інтернет-магазинів, які не здійснюють доставку в Україну. Цією послугою користуються все більше українців.

Про міжнародне співробітництво

Компанія Meest відома і далеко за межами України. Для прикладу успішної співпраці наведемо компанію NEXT. Meest перемогла тендер на доставку онлайн-покупок в Україні. До цього послугу надавала світова транспортна служба DHL. І те, що така відома торгова марка вибрала саме українського підрядника вже про щось говорить.

Вплив пандемії на діяльність компанії

Напевно, важко назвати галузь, яку не зачепила пандемія коронавируса. Але за словами Ростислава Кісіля в транспортній сфері, навпаки, відбулися зміни в підвищенні рівня затребуваності послуг. Онлайн замовлень стало в рази більше, тому і попит на доставку виріс прямо пропорційно. Компанія Meest гідно прийняла виклик і не тільки забезпечує доставку замовлень, а й збільшує кількість поштамтів і міні-відділень, які працюють за системою самообслуговування. Це знизить кількість контактів між персоналом і клієнтом, що так важливо на сьогоднішній день. Сьогодні, компанія Meest - єдина, хто запропонував не тільки отримувати, але й відправляти посилки самостійно, використовуючи тільки мобільний додаток і поштамт.

Звичайно, користувачам ще потрібно буде звикнути до нового формату, але це вірний крок в сторону безпечних і зручних послуг.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ