Слухай онлайн
Економіка

Цінова ситуація на ринку пального в Україні залежатиме від державних рішень, – Олександр Лазорко

Цінова ситуація на ринку пального в Україні залежатиме від державних рішень, в тому числі від того, чи Нафтопровід «Одеса-Броди» буде запущений в аверсному режимі – за маршрутом Одеса-Броди і від того, чи зберігатиме держава пільговий підхід до нафтопереробних підприємств, які проводять реконструкцію з тим, щоб випускати пальне покращеної якості. Про це в коментарі «Гал-info» повідомив голова правління ВАТ "НПК "Галичина" Олександр Лазорко.
«Зараз ціни на пальне визначаються не так як раніше – можливістю вітчизняного нафтовидобутку, а світовими цінами на нафту та державною політикою. Через те, що два українських заводи зовсім не працюють: Одеський та Херсонський, а також через те, що нафтопровід «Одеса-Броди» не працює в аверсному режимі, ціни на пальне в Україні не знижуватимуться. Подальша ситуація на ринку пального в Україні залежатиме від державних рішень, в тому числі від того, чи Нафтопровід «Одеса-Броди» буде запущений в аверсному режимі –за маршрутом Одеса-Броди і від того, чи зберігатиме держава пільговий підхід до нафтопереробних підприємств, які проводять реконструкцію з тим, щоб випускати пальне покращеної якості. Ну і звичайно на цінову ситуацію впливатиме ціна на нафту на світових ринках», – зазначив Лазорко.
Як говорить Лазорко, традиційний ріст цін на пальне відбудеться з початком посівної. «Різниця між сезонною ціною на бензин марки А-80 та на ДП та позасезонною становить 15-20 відсотків і залежить від кількості завезеного пального і від об’ємів нафтопереробки в Україні. Щодо цін на А-95, то посівна на них жодним чином не впливає, і залежить від світових цін на нафту», – зазначив Лазорко.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...