2009 року у Львові обсяг соціальної реклами зріс на 115% проти 2008 року. Відтак, торік місто реалізувало 71 соціальну програму. Про це повідомила сьогодні, 29 січня, на прес-конференції директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.
За її словами, протягом 2009 року у місті було розміщено 1286 площин із соціальною рекламою, серед них 635 білбордів та 651 сітілайт. Для порівняння, у 2008 році таких площин було 628, з них 257 білбордів та 371 сітілайт.
На соціальні програми торік місто витратило 460 тисяч гривень, тоді як у 2008 – 125 тисяч.
Цього ж року у Львові планують використати на соціальну рекламу близько 700 тисяч гривень, що дозволить її розмістити на 800 білбордах та 820 сітілайтах.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ