Слухай онлайн
Економіка

У 2005 році до Головного львівського обласного управління у справах захисту прав споживачів надійшло понад 1400 письмових заяв від споживачів

По 90% заяв, які надійшли до Головного львівського обласного управління у справах захисту прав споживачів у 2005 році, рішення винесли на користь споживачів. Майже втричі зменшилася кількість повторних заяв. Разом з тим спостерігається тенденція до росту кількості заяв. Про це йшлося під час прес-конференції в головному львівському обласному управлінні у справах захисту прав споживачів.
Загалом, як зазначив начальник управління Павло Сосновський, у 2005 році до управління надійшло понад 1400 письмових заяв від споживачів.
За словами Павла Сосновського, 24,3% звернень стосуються питань якості товарів народного споживання, 62,9%  - питань сфери платних послуг, 11,2% - питань порушень правил торгівлі та реклами, 1,6%  - інших питань.
Загалом за 13 років існування управління отримало 13713 письмових звернень громадян-споживачів про порушення їхніх прав, 89,5% з яких вирішено на їхню користь.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...