Слухай онлайн
Економіка

У 2005 році ринок „Шувар” збільшив продажі плодоовочевої продукції на 50%

У 2005 році ринок "Шувар"  збільшив продажі плодоовочевої продукції на 50%. Про це «Гал-info» повідомив спеціаліст з ринкової інформації Проекту аграрного маркетингу Сергій Гавришев.
За словами Сергія Гавришева, моніторинг, який проводять фахівці Проекту аграрного маркетингу, показує, що обсяги реалізованої продукції на гуртовому ринку "Шувар" у Львові постійно зростають, якщо порівняти ситуацію з березнем минулого року, то зростання становило більш ніж 50%.
Коли на початку року основні покупці плодоовочевої продукції були місцевими оптовиками, що постачали продукцію для Львова та області (для бюджетних організацій, закладів громадського харчування, закладів торгівлі), то зараз спостерігається зростання кількості покупців з інших областей України. Насамперед, це сусідні області: Івано-Франківська та Тернопільська (продається картопля, капуста, буряк, морква та помідори) і зростає частка покупців з більш віддалених областей: Вінницької, а також південних - Миколаївської та Херсонської (капуста, картопля, морква, буряк).
З початку року змінилася і географія постачання продукції на ринок: спочатку продавалася продукція, вироблена на Львівщині та закладена на зберігання для реалізації у післяноворічний час, а зараз більшість овочевої продукції, яка реалізовується, імпортована з Польщі (картопля, капуста, морква, цибуля) та з Білорусі (картопля).
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...