У 2006 році IDS Group планує збільшити обсяг продажу на 44%
Слухай онлайн
Економіка

У 2006 році IDS Group планує збільшити обсяг продажу на 44%

У 2006 році IDS Group, до якої входить Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», планує  збільшити обсяг продажу на 44%. Про це „Гал-info” повідомив генеральний директор IDS Group Микола Кміть
За словами Миколи Кмітя, в 2006 році очікується зростання ринку бутильованої води на рівні 21%. На фоні цього спостерігатиметься посилення конкуренції й консолідація гравців. Триватиме зростання сегменту негазованих вод, які досягнуть співвідношення з газованими - 19% проти 81%.
IDS Group утворилася наприкінці 2004 року в результаті об'єднання чотирьох компаній: ЗАТ «Індустріальні та дистрибуційні системи» («ІДС»), ВАТ «Нова», Миргородський завод мінеральних вод і Моршинський завод мінеральних вод «Оскар». IDS Group виробляє і просуває на ринок збалансований портфель продукції власного виробництва: «Миргородська», «Моршинська»,  «Аляска»,  «Старий Миргород»,  «Сорочинська», а також імпортує справжній грузинський «Боржомі».
Частка компанії IDS Group на ринку мінеральних вод України становить близько 20%,
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...