Слухай онлайн
Економіка

У 2006 році Львівський ЛГЗ планує збільшити виробництво горілки на 9,3%

У 2006 році  Львівський лікеро-горілчаний завод планує  наростити обсяг виробництва  горілки порівняно з минулим роком  на 9,3 % —1,372  млн дал.,  до 1,5 млн  дал. Про це „Гал-info” повідомили в дирекції підприємства.
 Як пояснили на підприємстві, планується розширити ринки збуту, зокрема планують вийти на ринки збуту сходу України з новим  торговим брендом  „Вожак”. Бренд „Вожак” представлений  у трьох  позиціях: класична, особлива і оригінальна.
 У 2005 року Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив реалізацію горілки порівняно з попереднім роком на 3,16% — з 1,133 тис. дал. до 1,372  тис. дал
У 2004 р. Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив виробництво горілки і лікерів порівняно з попереднім роком на 53% — з 610 тис. до 937 тис. дал. В грошовому виразі Львівський лікеро-горілчаний завод в 2004 році наростив виробництво на 38% — з 92,022 млн до 127,179 млн грн, реалізовано горілки на 125,129 млн грн, лікерів — на 1,706 млн грн і оцту — на 0,343 млн грн.
  ЗАТ "Львівський лікеро-горілчаний завод" заснований на колективній формі власності. Виробляє горілку під  марками „Вожак”, „Львівська”, „Слава”, „Столова”, „Володар”, „Вертеп”, „Золоте кільце”, „Київська Русь”, „Львівська особлива”, „Українська з перцем”, „Пшенична”, „Саміт”, „Золотий лев”, „Галичина”, а також гіркі настійки, солодкі наливки, лікери, бальзами, оцет.
Проектна річна потужність — 2,8 млн дал (56 млн пляшок 0,5 л) лікеро-горілчаних виробів та 8 млн пляшок 0,5 л оцту харчового.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...