У 2006 році ринок хліба і хлібобулочних продуктів у ціні зросте не менш як на 20% – за даними аналітиків „Універсальної інвестиційної групи”. Одну з причин такого зростання аналітики вбачають у переході споживання із сегмента дешевих сортів хліба у сегмент дорожчих сортів з добавками, здоби і кондидерських виробів.
За оцінкою „Універсальної інвестиційної групи”, ємність українського ринку хлібопродуктів у 2005 році становила 730-740 млн дол. США, прогнозований обсяг ринку в 2006 році – 885-895 млн дол. США. „Універсальна інвестиційна група” – холдингова компанія, що координує такі бізнес-проекти в Україні, як «Концерн Галнафтогаз», «Страхова компанія «Універсальна», «Концерн Хлібпром», «Банк Універсальний», «Житлово-будівельна компанія «Ваш дім» и ряд венчурних бизнесів. Окрім того, компанія займається макроекономічними і галузевими дослідженнями в Україне, а також робить оцінку інвестиційної привабливості проектів.
За оцінками експертів («Гвардія»-«Галицькі Контракти»), загальна капіталізація групи компаній «Універсальної інвестиційної групи» – майже $ 400 млн, і за цим показником вона входить в тридцятку найбільших бізнес-груп України. Про це повідомив Олесь Пограничний, прес-секретар „Концерн Галнафтогаз”.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ