Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У 2018 році Держпродспоживслужба встановила 15,6 тис. порушень прав споживачів

Як інформують у прес-центрі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, у 2018 році Держпродспоживслужба встановила 15,6 тис. порушень прав споживачів

У 2018 році фахівці Держпродспоживслужби щодо дотримання ними вимог законодавства про захист прав споживачів перевірили 6,3 тис. суб’єктів господарювання, із них у понад 44% встановили порушення.

Про це за підсумками минулого року повідомив директор Департаменту захисту споживачів Держпродспоживслужби Олексій Квасніцький.

Він відзначив, що всього в ході перевірок виявлено понад 15,6 тис. порушень. Найбільший відсоток порушень (88,3%) складає відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію або продавця.

За звітний період перевірено безпечність товарів, надання послуг (робіт) на суму понад 83 млн грн. Упереджено придбання і використання недоброякісних товарів та послуг (робіт) на суму понад 21,6 млн грн.

446 матеріалів перевірок надіслано для відповідного реагування до органів досудового розслідування, органів державного нагляду і контролю та органів місцевого самоврядування.

Впродовж 2018 року за результатами перевірок до адміністративної відповідальності притягнуто понад 1,7 тис. осіб. Накладені адміністративні санкції на суму 265,31 тис. грн.

970 суб’єктів господарювання притягнуто до відповідальності згідно із статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів». Накладено адміністративно-господарських санкцій на суму 13,9 млн грн.

Видано понад 2,4 тис. приписів про припинення порушень прав споживачів.

Впродовж 2018 року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тис. звернень споживачів, з них у ході особистого прийому одержано понад 4,9 тис. скарг.

Як засвідчує аналіз, найбільший відсоток звернень споживачів (44,8 %) стосується якості непродовольчих товарів; 39,2% - якості наданих послуг, в тому числі житлово-комунальних. У 41,5 % звернень вимоги споживачів задоволені. Споживачам повернуто 6,69 млн грн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ