Для оперативного надання допомоги громадянам у кіберполіції створено безкоштовну телефонну лінію підтримки. За 9 місяців її роботи поліцейські надали 100 000 телефонних консультацій із питань кібербезпеки. Про це Ігор Клименко повідомив, підбиваючи підсумки роботи підрозділу, - інформує 29 січня у пресслужбі Нацполіції..
Глава Нацполіції зазначив, що із розвитком Інтернет-простору набирає обертів і кіберзлочинність. Особливо чітко це відчулося під час карантину, коли в онлайн масштабно перейшли робота, покупки, зустрічі.
"Шахрайства з платіжними картками, крадіжки грошей з банківських рахунків, розповсюдження комп’ютерних вірусів, викрадення хакерами персональних даних громадян, онлайн-торгівля наркотиками, протидія піратству та поширенню протиправного контенту - це далеко не повний перелік завдань Кіберполіції. Загалом минулого року було зареєстровано понад 5 000 кіберзлочинів, в яких вдалося оперативно затримати 106 фігурантів кримінальних проваджень, серед яких - 13 педофілів", - розповів Ігор Клименко.
Також для більш оперативного реагування на кіберзлочини та для кращої комунікації із населенням, у 2020 році у складі Департаменту кіберполіції запрацювала сервісна служба. Громадяни можуть отримати консультацію спеціаліста або дізнатися про результати розгляду поданого звернення, зателефонувавши на безкоштовну телефонну лінію підтримки. За 9 місяців її роботи надійшло понад 100 тисяч дзвінків та більш як 40 000 електронних звернень.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо, у 2020 році на Львівщині заблокували 89 кіберінцидентів.