Слухай онлайн
Політика

У комітет з питань свободи слова пропозиції щодо змін у закон „Про інформацію” не надходили – Степан Курпіль

„Наразі до комітету Верховної Ради з питань свободи слова і інформації не надходив новий проект закону „Про інформацію” для обговорення”, – повідомив „Гал-info” член цього комітету, голова підкомітету з питань друкованих засобів масової інформації Степан Курпіль.
За його словами, закон „Про інформацію” справді потребує удосконалення і внесення певних змін.
„Проте якщо маються на увазі зміни, в яких часто наголошує голова Верховної Ради України Олександр Мороз, то вони є абсолютно не потрібними. Адже Олександр Мороз наголошує на критику у ЗМІ і в приклад наводить свободу слова у сусідній державі – Росії., Після Помаранчевої революції у нас утвердилась свобода слова і її рівень є достатньо високим в нашій державі порівняно з 2004 роком, а ось закон „Про інформацію” справді потребує удосконалення у частині свободи слова”, – сказав Степан Курпіль.
Народний депутат також переконаний, що „зміни у закон не потрібні, якщо їх будуть пропонувати „донецькі”. „Якщо переглядатись свобода слова і інформації буде у виконанні „донецьких” чи у світлі останніх заяв Олександра Мороза, то такі зміни є неприпустимими, адже у них є мало позитиву. Не можна у приклад наводити свободу слова у Росії. Проте я хочу ще раз зазначити, що проект Закону „Про внесення змін до Закону України „Про інформацію” у наш комітет для обговорення не надходив”, – зазначив Степан Курпіль.      
Нагадаємо, до 1 березня 2007 року Міністерство юстиції планує завершити узагальнення пропозицій, що надійшли від громадськості, та подати на розгляд Кабінету Міністрів України нову редакцію проекту Закону „Про внесення змін до Закону України „Про інформацію”.
 За словами урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Юрія Зайцева, законопроект покликаний врегулювати режим втручання держави у інформаційні правовідносини – право на збирання, поширення інформації тощо.
Законопроектом встановлено обов’язок суб’єктів владних повноважень надавати інформацію. Регулювання відносин, пов’язаних із доступом фізичних осіб до інформації про себе, узгоджено із відповідними рекомендаціями Ради Європи та Законом України „Про захист персональних даних”, прийнятим Верховною Радою України 9 січня 2007 року. Інформацією з обмеженим доступом визнається інформація, доступ до якої обмежується суб’єктами владних повноважень відповідно до законів, або іншими суб’єктами на свій розсуд. Крім того, проектом введено категорію „службової таємниці”, до якої відносяться відомості, які не віднесено до державної таємниці, доступ до якої обмежується відповідно до закону суб’єктами владних повноважень. Оскільки конфіденційною інформацією, згідно з проектом, можуть володіти лише фізичні особи, юридичні особи, об’єднання громадян та релігійні організації, зазначене позбавить можливостей суб’єктів владних повноважень обмежувати доступ до інформації. Важливим є положення проекту, згідно з яким поширення соціологічної інформації має супроводжуватись даними чи відомостями про методи її створення, обсяг яких визначається законом. Зазначене має сприяти прозорості відомостей про ставлення соціальних груп до суспільних подій та явищ, процесів, фактів.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...