Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

У конфлікт Львівського державного телебачення і «УТ-Захід» втрутилася Нацрада

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення сьогодні, 14 квітня, на засіданні розглянула результати планової перевірки Львівської ОДТРК, за результатами якої винесла попередження компанії. Проведена 1 січня перевірка зафіксувала демонстрацію фільмів без відповідних прав та численні порушення закону «Про рекламу»: інформація з ознаками реклами без відповідної ідентифікації, неналежне відокремлення роликів, перевищення рекламної квоти тощо. Про це повідомила «Телекритика».

 

 

Зокрема, у повідомленні зазначено: «Як пояснив ТК член Нацради Віктор Понеділко, перевірка зафіксувала трансляцію в час, який за ліцензією відведений Львівській ОДТРК, програм «УТ-Захід», тобто фактичну суборенду каналу, що заборонено законом. Із цим, за його словами, і пов'язані всі виявлені порушення.

 

Слова Віктора Понеділка підтвердив на засіданні представник Львівської ОДТРК, який на запитання членів Нацради, відповів, що «УТ-Захід» транслюється на каналі Львівської ОДТРК з 21:00 до 23:45. Як відомо, за ліцензією цей час належить державній телекомпанії і, власне, намагання комерційного мовника стати в прайм-тайм спричинило силовий конфлікт на львівському каналі у листопаді 2009 року».

 

Нагадаємо, що зовсім недавно між Львівської держтелерадіокомпанією (гендиректор Я.Климович) і  «УТ-Захід» (фактичний власник, бізнесмен П.Димінський) стався публічний конфлікт. Головна причина – не могли поділити ефірний час, а саме прайм-тайм. Відтак, в Інтернеті з’явилось відео про те, як вели переговори П.Димінський, Я Климович та керівник обласного комунального телебачення «Львів-ТБ» М.Хвойницький (останнє мало увійти майном у спілку із «УТ-Захід»). Відео було зроблено в офісі П.Димінського.   

 

Відтак, у Львівській обласній раді була створена комісія, яка перевірила роботу «Львів-ТБ», а на останній сесії облради, 13 квітня, М.Хвойницький виступив зі звітом. По звіті окремі депутати звинуватили останнього у лобіюванні приватних інтересів і зловживанні   майном комунального телебачення. Однак їхню думку поділяли не всі. Як наслідок, голосів для негативного рішення щодо звіту не вистачило.    

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...