У квітні 2006 року Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив реалізацію горілки порівняно з попереднім роком на 39,48 %, або 35,1 тис. дал — з 88,9 тис. дал. до 124 тис. дал. Про це „Гал-info” повідомили в дирекції підприємства.
Як пояснили на підприємстві, збільшення реалізації продукції відбулося за рахунок того, що в третьому кварталі завод розпочав випуск горілки під новим брендом „Вожак”, яка представлена у трьох позиціях: класична, особлива і оригінальна; та у березні цього року розпочався випуск „Горілка особлива „Perlova легка Зелений лимон”, якого в березні було випущено 500 дал. У споживачів особливою популярністю користується горілка „Слава”, „Столова”, „Володар”.У січні – березні цього року Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив реалізацію горілки порівняно з попереднім роком на 56,07% — з 255,4 тис. дал. до 398,6 тис. дал.
У 2005 року Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив реалізацію горілки порівняно з попереднім роком на 3,16% — з 1,133 млн дал. до 1,372 млн дал.
ЗАТ "Львівський лікеро-горілчаний завод" заснований на колективній формі власності. Виробляє горілку під марками „Горілка особлива „Perlova легка Зелений лимон”, „Вожак”, „Львівська”, „Слава”, „Столова”, „Володар”, „Вертеп”, „Золоте кільце”, „Київська Русь”, „Львівська особлива”, „Українська з перцем”, „Пшенична”, „Саміт”, „Золотий лев”, „Галичина”, а також гіркі настійки, солодкі наливки, лікери, бальзами, оцет.
Проектна річна потужність — 2,8 млн дал (56 млн пляшок 0,5 л) лікеро-горілчаних виробів та 8 млн пляшок 0,5 л оцту харчового.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ