Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

У «Львівелектротрансі» працюють над стратегією до 2022 року

ЛКП «Львівелектротранс» напрацьовує стратегію розвитку і оновлення електротранспортної галузі Львова, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

За словами Олега Берези, директора ЛКП «Львівелектротранс», на підприємстві впроваджено ряд напрямків роботи, зокрема оновлення і збільшення кількості рухомого складу - у 2018 році планують купити не менше 30 вживаних і 10 нових трамваїв; підвищення надійності перевезень, підвищення регулярності перевезень, підвищення експлуатаційної швидкості, підвищення комфорту перевезень, розширення сфер надання послуг, відновлення створення школи водіїв для забезпечення підприємства фаховими кадрами.

«Торік мене було призначено директором ЛКП «Львівелектротранс». Це було зроблено в межах реалізації великої стратегії розвитку транспортної галузі у Львові. У зв’язку із переходом на новий рівень відносин у галузі перевезень треба змінювати базові підприємства перевізників. «Львівелектротранс» має стати базовим підприємством – адже це екологічно чистий вид перевезення та можливість охопити і перевести більшу кількість пасажирів. І введення електронного квитка дасть можливість зміни транспортні потоки.

Зараз місто напрацьовує три великі проекти з міжнародними організаціями. Два проекти - це по транспорту з ЄБРР і ЄІБ. Отож, великі кошти буде вкладено у транспортну галузь, її розвиток і модернізацію. Також тут йдеться про ремонт вулиць, де йдуть трамвайні колії.

Треба змінювати саму структуру роботи підприємства. Для цього ми плануємо розвивати такі напрямки: підвищення надійності перевезень, підвищення регулярності перевезень, підвищення експлуатаційної швидкості, підвищення комфорту перевезень, покращення рівня комунікацій, створення позитивного іміджу підприємства, пошук додаткових джерел доходів та оптимізація собівартості, формування ефективної команди, та розширення сфер надання послуг.

Цього року, в рамках співпраці з ЄБРР і ЄІБ, і за кошти міського бюджету передбачається закупівля 10 нових трамваїв, 30 вживаних трамваїв і 30 нових тролейбусів.

Є складна ситуація щодо кадрового забезпечення. Сьогодні ми потребуємо 42 водії тролейбусів, 129 – водіїв трамваїв, 50 контролерів, 70 – інших спеціальностей. Всього майже 300 працівників. І це лише зараз, без врахування нашого розвитку і розширення кількості рухомого складу. Для цього відновлюємо школу водіїв, яка перестала діяти у 2015 році.

У зв’язку із тим, що ми планово переходимо до електронного квитка, змінюємо систему мотивації водіїв, прив’язуємо її до графічності і регулярності перевезень. А для того, щоб пришвидшити набуття професійних навиків водіння трамваїв і тролейбусів, приблизно на кінець квітня - початок травня передбачається створення школи водіїв, що дозволить готувати професійні кадри. Створюємо напрямки роботи з навчальними закладами, покращуємо умови праці, впроваджуємо конкурентні зарплати і нову систему мотивації водіїв», - розповів Олег Береза, директор ЛКП «Львівелектротранс».

За його словами, ціль стратегії – створення позитивного іміджу на ЛКП «Львівелектротранс» шляхом: зміни підходу до кадрової політики, оновлення рухомого складу, мотивації водіїв, покращення умов праці, розширення інфраструктури, оновлення ремонтної бази, створення нової культури оплати проїзду і контролю, створення сучасних методів спілкування між працівниками компанії і пасажирами, перехід на електронну оплату проїзду, впровадження єдиного е-квитка.

«Підвищення надійності і регулярності перевезень – це покращення якості рухомого складу. Це потрібно вирішувати вже. Тому плануємо придбати вживані трамваї. Є хороша пропозиція від Берліну.

До роботи будемо залучати молодих людей. До окреслених напрямків реформ будемо підходити комплексно. Першим кроком плануємо створити бренд компанії. Як ззовні, так і всередині. Створюватимемо внутрішню комунікацію та корпоративний стиль. Плануємо найближчим часом розробити новий логотип ЛКП «Львівелектротранс» і створити детальний бренд-бук підприємства, згідно з єдиним брендом м. Львова. Це дасть нам можливість мати сучасну, єдину візуалізацію підприємства, в якій будуть виготовленні не лише квитки на транспорт, спеціальну соціальну рекламу, а й усі ресурси «Львівелектротрансу». Це покращить візуальну ідентичність, упізнаваність і престиж «Львівелектротрансу», в якого є велика, понад сторічна історія», - додав Андрій Білий заступник директора з розвитку ЛКП «Львівелектротранс» та радник міського голови Львова.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ