Слухай онлайн
Cуспільство

У Львівській мерії планують запровадити контроль за реагуванням на скарги мешканців

У Львівській міській раді запроваджують нову форму фіксації звернень мешканців на телефони міської диспетчерської та «гарячої лінії» міського голови, – повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
За новою схемою фіксуватимуть не лише час надходження звернення та назву структури, якій передана скарга для реагування, а й час вирішення цієї проблеми. Щодня міському голові, першому заступнику міського голови, заступнику з питань містобудування та інфраструктури та в.о. директора департаменту житлового господарства та інфраструктури подаватимуть звіт у новій формі, де буде зафіксовано звернення мешканців до міської ради, місце аварії, дата і час надходження дзвінків та передачі їх в аварійну службу, дата і час прибуття на місце аварії та її усунення.
«Важливо проаналізувати, коли, наприклад, виїжджає аварійна «Львівводоканалу» на місце аварії: чи за півгодини чи через добу після дзвінка мешканців. Коли це все буде на папері, тоді можна буде питати, чому аварійна їхала 10 чи 12 годин на місце виклику. Так ми зможемо посилити контроль за реагуванням комунальних служб на скарги львів’ян, а відповідно і спонукатимемо їх оперативніше реагувати на звернення мешканців», – зазначив міський голова Андрій Садовий.
Скажімо, у графі „Дата і час поступлення” повинна бути вказана година і навіть хвилина дзвінка. „Така точність фіксування звернень громадян сприятиме підвищенню оперативності та відповідальності при усуненні аварії. Звернення мешканців паралельно записуються на автовідповідачі, тому завжди можна перевірити, якою була скарга і як мешканцям відповідали”, – повідомив начальник відділу „Центральна міська диспетчерська служба” Орест Біловус.
Протягом тижня ще триватиме остаточне налагодження нової системи та координація центральної диспетчерської з усіма комунальними службами, які повинні подавати інформацію про усунення аварій чи вирішення інших проблем мешканців.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...