Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Економіка  |  Cуспільство

У Львівській облраді порахували: Мін’юст на бюджетах сільських і селищних рад вирішив заробити 26, 3 млн грн

Сьогодні, 18 березня, на засіданні сесії Львівської обласної ради депутати ухвалили рішення про звернення до Генеральної прокуратури України щодо проведення перевірки на відповідність наказу Міністерства юстиції України, через який виникло додаткове бюджетне навантаження на бюджети сільських, селищних рад. Повідомила прес-служба облради.

Згаданий наказ Міністерства юстиції України від 03.06.2013 року «Про внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад в електронному вигляді» було зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.06.2012 року.

Цей наказ передбачає, що відомості актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних рад в електронному вигляді, передаються за допомогою Державного реєстру актів цивільного стану до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану в день їх складання телекомунікаційними каналами зв’язку загального користування із застосуванням криптографічного захисту інформації.

В інформативних документах Державної реєстраційної служби, скерованих до органів місцевого самоврядування, вказується, що для роботи в Реєстрі використовують електронний цифровий підпис АЦСК «MasterKey». Місцеві органи Міністерства юстиції України, виконуючи вказаний вище наказ Мін’юсту, наполягають на забезпеченні посадових осіб виконавчих комітетів сільських, селищних рад електронним цифровим підписом АЦСК «MasterKey».

Водночас, «за наявною інформацією, вартість електронного ключа на одну посадову особу складає 180 грн, вартість програмного забезпечення до нього – 1500 грн, вартість навчання одного посадовця – 250 грн. У підсумку, сумарна вартість підключення виконавчого комітету сільської, селищної ради до Реєстру (2 цифрові підписи на голову і секретаря) складає (180+250)х2+1500=2360 грн), а всіх сільських, селищних рад України: 11164 х 2360 = 26 млн 347 тис. грн (не враховуючи розміру плати за послуги Інтернету). Цю суму необхідно профінансувати з сільських, селищних бюджетів, а потім щорічно, на платній основі,оновлювати електронні цифрові підписи та програмне забезпечення до них», – йдеться у відповідному зверненні Львівської обласної ради до Генеральної прокуратури України.

Також зауважимо, що окрім перевірки зазначеного наказу Міністерства юстиції України, Львівська обласна рада закликає Генеральну прокуратуру України також провести перевірку дій посадових осіб Міністерства юстиції України вимогам Конституції України та чинним законам.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ