Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

У Львові не знають, чи принесе «Євро-2012» прибутки для міста

Сьогодні немає єдиної думки щодо впливу на економіку міста проведення таких заходів, як чемпіонат Європи з футболу. Дослідження різних наукових установ показують різні результати. Один науковий інститут показав, що «Євро-2008» збільшило економіку Відня на 5%, інший, – що були як позитивні, так і негативні моменти, бо багато готелів на певний час втратили старих клієнтів у зв’язку з футбольним чемпіонатом. Про це сьогодні, 15 квітня, під час круглого столу«Євро-2012. Проблеми і перспективи» заявив директор департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради Олег Засадний.

 

За його словами, робота на будівництві нового стадіону після зміни підрядника піде швидшими темпами. Всі люди, які працювали в комунальній дирекції з будівництва стадіону будуть тепер працювати в тій самій дирекції, але вже державного підпорядкування.

 

Також Олег Засадний повідомив, що стадіон «Україна» не міг бути використаний для «Євро-2012» в якості головного стадіону, бо УЄФА вимагає, щоб площа навколо стадіону 30 га мала бути розчищена. «Знадобилося б вирубувати дерева в парку навколо стадіону «Україна» та зносити пів-Львова», – наголосив Олег Засадний. Водночас, на його думку, знайти інвестора на будівництво нового стадіону було неможливо, бо це неприбутковий обєкт. Разом з тим Олег Засадний не пояснив, навіщо тоді міський голова Андрій Садовий заявляв про те, що знайде інвестора. Крім того, директор департаменту визнав, що слід було активніше працювати з ФК «Карпати» щодо будівництва нового стадіону.

 

Олег Засадний нагадав, що у Львові та області буде збудовано та реконструйовано 6 тренувальних полів, а на 90% готельних номерів для гостей та учасників «Євро-2012» вже підписано домовленість з власниками готелів. Цьогоріч в державній цільовій програмі передбачено 200 млн грн на ремонт доріг на Львівщині.

 

Крім того, за словами директора департаменту «Євро-2012», на всіх міжнародних виставках на виставкових стендах України буде логотип «Євро-2012», що дозволить більше зацікавити іноземних туристів.     

      

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ