Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

У Львові обговорили туристичну стратегію України

У львівському аеропорту триває туристичний форум ʺПеремагай з Левом!ʺ, на який приїхало понад 200 учасників та 15 провідних експертів галузі з Європи та України. Про це Гал-інфо повідомили у прес-службі ЛМР.
У Львові обговорили туристичну стратегію України

Сьогодні в межах форуму відбулась стратегічна зустріч, на якій обговорили виклики та можливості індустрії туризму й ділової гостинності в Україні.

Учасників дискусії:

— Андрій Москаленко, заступник міського голови Львова з питань розвитку;

— Маркіян Мальський, голова Львівської обласної державної адміністрації;

— Іван Ліптуга, президент Національної Туристичної Організації України;

— Дмитро Нальотов, голова підкомітету з питань туризму та курортів комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики;

— Крістіан Мучлехнер, президент Національного Конгрес-бюро Австрії до 2018 року, Виконавчий Директор Конференц-бюро Відня (з 1991 до 2019);

— Кшиштоф Целюх, експерт в галузі конференц-індустрії, з 2008 до 2017 розвивав та очолював Конгрес-Бюро Польщі Національної Туристичної Організації Польщі (POT).

Серед питань дискусії — стратегія України в туризмі (пріоритети, інституційна спроможність, фінансування) та 5 швидких успішних кроків, які потрібно здійснити, щоб з’явитись на глобальній туристичній карті.

Мета дискусії — зрозуміти, що робити, щоб туризм в Україні був на вищому рівні, та що повинна зробити сама індустрія, щоб Україна змінила свій підхід до розвитку туризму в державі.

ʺЩо ж зараз відбувається в індустрії туризму. Наш туризм не дає суттєвих доходів, не дає великого внеску у ВВП країни. Довгий час туризм не був в пріоритеті в Україні, проте зараз ситуація змінюєтьсяʺ, — сказав напередодні старту дискусії модератор панелі, радник міського голови Львова з питань міжнародної співпраці Сергій Кіраль.

Першим слово мав експрезидент Національного Конгрес-бюро Австрії Крістіан Мучлехнер. Він розповів про досвід Австрії, яка має спеціалізовану національну раду, що займається туризмом, проте здебільшого — це робота, яка є у відповідальності провінцій, регіонів країни. Тому такого поняття як національна стратегія розвитку країни немає. Австрію зазвичай сприймали як країну для лижного відпочинку та туризму. Зараз ситуація інша: через зміну клімату потрібно змінювати промоційну, туристичну продукцію, щоб зацікавлювати гостей в інший спосіб. Тому він наголосив на тому, що для заохочення туриста потрібно постійно змінюватись, залежно від нових викликів, які ставить час.

Голова підкомітету з питань туризму та курортів Дмитро Нальотов зазначив, що Львів задає собі зовсім інші питання, ніж всі інші міста країни: якого саме туриста хоче бачити, в який саме час, яка економічна складова. Інші ж регіони мають завдання розвивати стартову складову туристичної галузі.

ʺТуризм в Україні є на стадії перезавантаження. Кожен регіон має сам будувати свою стратегію. Роль держави — думати, що зробити, щоб залучити туристів в Українуʺ, — наголосив він.

Також Дмитро Нальотов розповів, що уряд зараз працює над створенням відповідної агенції, яка буде займатися розвитком туристичної стратегії країни на всіх рівнях. Кількість коштів, які виділяють на туризм, збільшилась у 10 разів, порівняно з попередніми роками.

Іван Ліптуга, президент Національної Туристичної Організації України, у своїй промові зосередився на безупинному розвитку туристичної галузі, а не постійному перезавантаженні.

ʺНайбільша проблема в тому, що кожні 2−4 роки ми починаємо з нуля. Це нагадує неуспішного письменника, якому перестає подобатись перша сторінка, і він все починає спочатку. Нам не потрібно так робити. Варто використати існуючий досвід всіх країн і на основі цього постійно будувати туристичну галузь, відштовхуватись від того, що вже було зроблено.

Також необхідно гармонізувати усю законодавчу базу, щоб мати чітке розуміння того, який туризм нам треба розвивати. Не говорити, а робитиʺ, — сказав Ліптуга. Пізніше заступник міського голови з питань розвитку Андрій Москаленко поділився успішним досвідом Львова промоції свого бренду як міста, відкритого для світу.

ʺ12 років тому в нас було менше 100 тисяч туристів. Не було такого чудового, аеропорту, що досить стрімко розвивається, площа Ринок була переповнена автомобілями, не було такої кількості готелів і ресторанів. Проте відбулася синергія влади і бізнесу, яка дала поштовх для потужного розвитку. Зараз Львів — приклад певної ідеології. Ми відкриті для світу, тому туризм став нашою ідеологією. Дуже важливо сформувати таку ідеологію на національному рівні. Друге важливе питання — це розвинена інфраструктура, щоб туристи могли легко добратись з одного міста до іншого. Розвиток залізниці, авіаперельотів, гідні умови для інших туристичних міст країни. Третя складова — об’єднання представників туристичної індустріїʺ, — розповів Андрій Москаленко.

Також заступник міського голови Львова закцентував на тому, що місто завжди готове йти на співпрацю з урядом у всіх питаннях розвитку, тому виступає проти передання львівського аеропорту у концесію.

 Голова Львівської облдержадміністрації Маркіян Мальський, своєю чергою, розповів про 2 важливі напрямки в туризмі, над якими потрібно постійно працювати: маленькі речі, які не потребують значних капіталовкладень, та масштабні, якими повинен займатися уряд. Також він наголосив на безперервній промоції держави: гарні слогани, масштабні заходи, те, що буде запам’ятовуватись туристам.

Останнім під час дискусії виступив Кшиштоф Целюх, експерт в галузі конференц-індустрії.

ʺЦе мій третій візит до Львова, і я бачу сильний прогрес. Вперше я був тут 20 років тому, потім 5 років тому, і зараз — різниця колосальна. Львів є лідером у цій сфері, однозначно.

Моя порада для України — давайте рідним міст спілкуватись між собою, співпрацювати та налагоджувати взаємодію. Потрібно створювати нові продукти та думати стратегічно в цьому напрямку. Переймаєте досвід сусідніх країн, але впроваджуйте зміни по-своємуʺ, — зазначив Кшиштоф Целюх.

На завершення учасники дискусії дійшли до таких висновків:

  • думати про якість туриста;
  • думати про туризм із точки зору споживачів;
  • адаптувати чужий досвід під свій ринок, втілювати його по-своєму;
  • важливість розвивати відповідний маркетинг: загально національний та окремо регіональний;
  • розвивати взаємодію між різними гілками влади;
  • залучати молодь до цієї індустрії; впорядкувати хаос в законодавстві;
  • проводити якісну статистику;
  • скорочувати час добирання між українськими містами, щоб розвивати внутрішній туризм;
  • починати все з емоцій, а далі — важка і клопітка праця;
  • використовувати досвід Львова для розвитку туризм в інших міста України.

Нагадаємо, впродовж двох днів Міжнародного туристичного форуму ʺПеремагай з Левом!ʺ представники громади, бізнесу та влади, майбутні лідери індустрії обговорюють, що потрібно зробити, аби створити актуальний туристичний продукт, як вибудовувати баланс інтересів, щоб отримувати економічні, соціальні, культурні переваги та формувати позитивний досвід.

Серед спікерів цьогорічного Форуму — топові фахівці сфери туризму та індустрії гостинності з Великобританії, Австрії, Голландії, Польщі, Бельгії, Греції та України. Зокрема, до Львова завітали: Роб Девідсон, керівник і власник консалтингової компанії MICE Knowledge, один із 50 найвпливовіших людей у конференц-індустрії Великобританії, Будевейн Бокдам, керівник проектів в Amsterdam & Partners, чий проект був визнаний одним із найкращих у світі у 2015 році, Роберт Пясковський, програмний директор Krakow Festival Office & ICE Kraków, директор Програми ʺМісто літератури ЮНЕСКОʺ в Кракові, уповноважений президента міста Кракова з питань культури, Крістіан Мучлехнер, директор Конференц-бюро Відня (1991−2019), один з провідних діячів міжнародної конференц-індустрії, та інші. Повний перелік спікерів — за посиланням: https://congress.lviv.ua/#speakers.

Організатором Форуму є компанія DikArt Creative Marketing. Подія відбувається за підтримки Львівської обласної державної адміністрації, Львівської міської ради та Lviv Convention Bureau, у партнерстві з міжнародною асоціацією European Cities Marketing та Міжнародним аеропортом імені Данила Галицького ʺЛьвівʺ

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ