Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові облаштували 507 контейнерних майданчиків

Станом на сьогодні у Львові облаштовано 507 сучасних контейнерних майданчиків для збору сміття, які накриті та огороджені. Загальна кількість контейнерів у місті – 4967 одиниць, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Як поінформували в управлінні житлового господарства ЛМР, загалом у місті є 507 сучасних контейнерних майданчиків для збору сміття, з них 255 – облаштовано у 2011 році. Для змішаного збору побутових відходів станом на сьогодні встановлено 3151 контейнер, для роздільного збору – 1816 контейнерів.

«Загальна кількість контейнерів у місті – 4967 одиниць. Для змішаного збору побутових відходів у місті є 3151 контейнерів, з яких 2859 – нового взірця з кришкою ємністю 1,1 куб. м. Для роздільного збору маємо 1816 контейнерів, для стовідсоткового забезпечення необхідно ще 330. Загалом мешканці Львова з розумінням поставилися до введення системи роздільного збору сміття, що має позитивну динаміку відбору вторинної сировини», - зауважили в управлінні житлового господарства ЛМР.

За інформацією «гарячої лінії міста», протягом 2011 року щомісячна частка скарг мешканців щодо несвоєчасного вивозу сміття коливалася близько 1% у загальній структурі скарг мешканців щодо роботи комунальних підприємств міста. Зокрема, у грудні 2011 року – це 0,7 %, у листопаді 2011 року –5,6 %, у жовтні – 6,6 %.

Нагадаємо, вивозом сміття у Львові протягом 2011 року займалися такі перевізники як: ТОВ «АВЕ Львів», ТзОВ «Спецавтотранс-Львів», ТзОВ «Ком-Еко-Львів», ТзОВ«Санком-Львів», ЛКП «ТФ «Львівспецкомунтранс», ЛКП «Збиранка». ЛКП «№ 507» та ЛКП «За Замком» здійснювали вивіз самостійно.

Довідка:

Протягом 2011 року на «гарячу лінію міста» поступило 23445 звернень щодо роботи комунальних підприємств міста, з них 153 – щодо несвоєчасного вивозу сміття.

За результатами моніторингу департаменту економічної політики ЛМР звернень на «гарячу лінію міста» щодо роботи комунальних підприємств кількість звернень на «гарячу лінію міста» у грудні 2011 року у порівнянні до грудня 2010 року зменшилась на -19% (із 1 468 до 1300) Зменшилась кількість звернень на: прибирання у житловому фонді (-67%), вивіз сміття (-12%), водопостачання (-28%), електропостачання (-4%), дахи (-15%), витоки (-23%), каналізацію (-75%), ліфти (-29%).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ