Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові обрали переможця конкурсу з брендування громадського транспорту

Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
1/6
Сьогодні, 4 жовтня, о 18.30 у великій сесійній залі Львівської міської ради розпочалась презентація конкурсних робіт з брендування громадського транспорту. Опісля, під час обговорення комітет визначив переможця із зовнішнього оформлення трамваїв, тролейбусів та автобусів.

Як передає журналіст Гал-інфо з місця події, ним став автор варіанту №4 «Жовто-білий» – Костянтин Череповський. Чоловік вважає «сірчаний» жовтий колір RAL 1016, який мерія визначила базовим, невдалим вибором для розфарбування міського транспорту.

«Сірчатий колір – це, на жаль, не дуже вдалий вибір.  Він може бути доречним для захисних жилетів, знаків небезпеки або машин екстрених служб. Але не зовсім доречний для тих завдань, які має виконувати брендування громадського транспорту: впізнаваність, привабливість, дружність до міського середовищаНа мою думку, це проблема, що потребує вирішення. 

І тут постає питання: як? Пропоную зменшити площу жовтого кольору, натомість низ та верх транспорту зробити білими. Концепція передбачає також розміщення туристичного логотипу Львова. Але все ж таки, я б надав перевагу гербу міста Лева, адже він якнайкраще ідентифікується з історією Галичини".

Костянтин Череповський також передбачив місця для розміщення реклами. Його бачення таке, що вона повинна займати невелику площу - десь посередині громадського транспорту. Дизайнер говорив і про потребу в уніфікації написів на електротаблі.

Автор приділив увагу й розміщенню спеціальних позначок, які вказуватимуть на двері, що пристосовані для підйому людей на візку. 

Серед пропозицій Костянтина Череповського була і така, щоб додати елементи різного кольору залежно від виду транспорту. Наприклад, червоний для трамвая, синій для тролейбуса, зелений для автобуса. Проте, як зауважив дизайнер, це для нього не принципово і він не наполягатиме на їх розміщенні.

Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
Фото Гал-інфо
1/7

За словами заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрія Білого, усі претенденти на перемогу мали цікаві пропозиції.

 «Мені сподобався конструктивний настрій громадськості під час обговорення робіт авторів. Небайдужі львів’яни, які змогли прийти на зустріч, ставили цікаві уточнюючі запитання та висловлювали свої побажання. Усі чотири конкурсні роботи були цікаві, і кожна з них мала свої переваги. Тому думаю, що під час подальшої роботи ми використаємо поради від кожного автора».

Також Андрій Білий зауважив, що проект переможця - це не остаточний варіант оздоблення громадського транспорту Львова.

"Сьогодні ми прийняли рішення, що жоден із запропонованих варіантів робіт не є остаточним. Тому ідею переможця ми тільки беремо за основу. Наступний наш крок – це робота групи дизайнерів над доопрацюванням пропозиції авторства Костянтина Череповського. Планується, що до робочого обговорення долучиться Олександр Шутюк, Олег Стець, Єгор Каліберда. Можливо, участь в обговоренні візьме і Юліан Чаплінський.

Сподіваюсь, що через два тижні ми вже матимемо фінальну концепцію лівреї, щоб зазначати її у специфікації для замовлення нового рухомого складу в ідентичному брендуванні. Можливо, частково ми спробуємо оздобити нові автобуси МАЗ. А щодо наявного транспорту, то на «Богдан» та  «Еталон» не планується наносити лівреї. Стара «Татра», можливо тільки під час модернізації одягнеться у новий колір.

Третій етап – це детальна розробка схеми розміщення розфарбування для кожної одиниці транспорту. Тобто, Електрон-тролейбус матиме свій порядок нанесення малюнку, Електрон-трамвай свій і т.д.", - розповів у коментарі для Гал-інфо Андрій Білий.

Нагадаємо, 11 вересня відбулося засідання конкурсного комітету з визначення зовнішнього оформлення громадського транспорту у місті Львові. Під час засідання конкурсного комітету з визначення зовнішнього оформлення громадського транспорту було розглянуто всі 4 пропозиції, що були надіслані. Відтак було заплановано провести публічну презентацію цих пропозицій, аби почути думку та пропозиції громади щодо брендування транспорту.

Додамо,  27 липня виконавчий комітет ЛМР ухвалив рішення «Про організацію відкритого конкурсу на найкращу пропозицію зовнішнього оформлення громадського транспорту у Львові». Призовий фонд – 36 тис. грн. Організатором відкритого всеукраїнського конкурсу був департамент житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

Доповнюється.

Олена Ляхович, Гал-інфо.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ