На сьогоднішньому виконавчому засіданні комітету Львівської міської ради Андрій Садовий порушив питання розташування зовнішньої реклами по місту та наголосив, що проблему потрібно усувати.
Як повідомила міському голові директор департаменту економічного розвитку Ірина Кулинич, у Львові діють дозволи на білборди, сітілайти до 2022 року, а деякі й до 2023 року.
"Якщо ви сьогодні промоніторите ситуацію по містах європейського союзу, то, як правило, в багатьох країнах вже немає ні білбордів ні сітілайтів взагалі. Адже останні дослідження вказують на те, що відволікання водіїв під час руху на споглядання реклами негативно впливає на саму якість руху і часто призводить до летальних випадків, бо відбувається розфокусування уваги", — зазначає міський голова Львова.
Проте, Ірина Кулинич розповіла, що департамент насамперед чекає прийняття Верховною Радою закон про рекламу. Як зазначила директорка департаменту економічного розвитку законопроєкт є вже проголосований в першому читанні, тому, якщо він буде прийнятий в депутатському корпусі, відповідно департамент буде мати право скасовувати інші дозволи. Проте міський голова вважає, що це не зовсім правильно.
"Скасовування є не дуже правильним. Є термін договору, наприклад до 2022 року, то хай буде, після цього співпраця припиняється, термін закінчився. Бо кошти зароблені від реклами не покривають збитки, які з'являються з різних сторін та на які приходиться витрачати кошти", - додав Садовий.
Фото: Depositphotos