Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові ще 20 готельєрів і рестораторів пройшли навчання із безбарʼєрності

Фото: ЛМР
Фото: ЛМР
Фото: ЛМР
Фото: ЛМР
1/2
У межах проєкту «Гостинність без обмежень» Львівський туристичний офіс провів останнє в цьому році навчання із безбарʼєрності для готелів та ресторанів. Це був вже дванадцятий практичний інтенсив, на який прийшло понад 20 представників з різних закладів міста. Про це повідомляє ЛМР.

Учасники вивчали коректну комунікацію із людьми з інвалідністю, коректну термінологію, взаємодію з ветеранами, правила першої психологічної допомоги, а на практичній частині аналізували заклад на доступність для маломобільних груп населення.

«Безбар’єрність – це нова конкурентна перевага в Україні. Кожен заклад відображає свою відкритість та позицію. Ті, хто бере активну участь у покращенні безбар’єрності, транслюють цінності та отримують більший клієнтопотік, оскільки мають можливість надавати послуги більшій кількості людей», – розповідає Христина Лебедь, керівниця Львівського туристичного офісу.

Навчання проводили: Ніна Мацюк, експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з впровадження практик безбар'єрності та інклюзивності, Сергій Тітаренко, ветеран та керівник абілітаційного процесу в «HAB | Lviv Habilitation Center» та Олена Трібусян, архітекторка, співробітниця департаменту архітектури та просторового розвитку.

«У Львові велика мережа медичних закладів, у яких військовослужбовці проходять лікування і реабілітацію. Важливо, щоб і частина відновлення була доступною і безбарʼєрною у цьому контексті. Щоб було комфортно зупинитись у готелі, повечеряти у ресторані або провести зустріч у кавʼярні. Забезпечити ці умови обовʼязок кожного і кожної з нас. Дуже важливо, що місто з своєї сторони забезпечує якісну програму навчання, готельєри і ресторатори отримують базові знання та вміння для впровадження цих змін. Більше як рік я особисто працюю з львівським закладами гостинності і дуже рада помічати, що учасники та учасниці стають все більш підготовленими і приходять на навчання з все чіткішим запитом», – зауважила Ніна Мацюк.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ