Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові тестуватимуть заклади харчування

У вересні розпочнеться проект «Львівська гостинність» - ініціатива з маркетингу та якості закладів харчування в рамках Німецько-українського партнерського проекту в сфері бізнесу, а також за участю Львівського туристичного альянсу, Асоціації готельно-ресторанного бізнесу землі Бранденбург, Німеччина(DEHOGA Brandenburg), Центру Підтримки бізнесу NewBizNet в партнерстві з Львівською міською радою. Метою даної ініціативи є покращення роботи львівських ресторацій та кафе, а також поширення позитивного досвіду їх роботи, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Переймаючи багаторічні напрацювання європейських колег в сфері гостинності львівські заклади харчування вже вдруге матимуть нагоду перевірити себе на готовність виконувати високі стандарти обслуговування та отримають рекомендації від міжнародних експертів.

Ініціатива «Львівська гостинність» передбачає добровільну участь закладів в різних категоріях: ресторан, кафе, пивний ресторан/паб, кондитерська. Проект відбуватиметься в декілька етапів:

1. У вересні цього року потенційні учасники матимуть можливість взяти участь у фаховому семінарі від німецьких партнерів. Під час вступного заходу ініціативи «Львівська гостинність» представники DEHOGA Brandenburg та організатори з української сторони детально поінформують про зміст та переваги даної ініціативи, а також про тестування закладів.  Крім того, відбудеться безкоштовний семінар на тему «Здивувати клієнта – просто зробити по-іншому» від компанії «MoritzHotelconsulting», яка  проводила вишкіл і надавала консультацію закладам гастрономії та готелям в Україні перед проведенням «Євро 2012».

2. В тих закладах, які підтвердили свою участь та подали заявки відбудуться сервіс-тести за участю спеціально підготовлених тестерів-іноземців. В рамках даного таємного візиту гостя-тестера (mystery-check) відбувається перевірка та оцінка якості асортиментної пропозиції, рівня якості сервісу, атмосфери та інших важливих параметрів, що впливають на рівень закладу.

3. Усі дані, отримані в ході тестувань будуть опрацьовані європейськими фахівцями та на їх основі кожен учасник тестування отримує експертний звіт, докладні пояснення та рекомендації. Звіт міститиме інформацію щодо вдосконалення закладу, покращення якості сервісу, а також щодо виявленого потенціалув різних ділянках роботи. Важливо, що уся отримана інформація та рекомендації несуть конфіденційний характер та доступні лише закладу-учаснику.

4. Окрім того, учасники, які набрали більше 70% від загальної кількості балів отримають сертифікати якості «Львівська гостинність», який діятиме протягом 2016-2017 року. Престижна відзнака є важливим маркетинговим та промоційним інструментом, адже свідчить про рівень закладу та готовність достойно прийняти іноземних гостей. (Дослідження у Німеччині показали, що ті ресторани, які успішно брали участь в ініціативі якості, змогли підвищити як популярність серед гостей, так і свій оборот в деяких випадках аж на 20%.).

5. В березні 2016 року відбудеться заключний етап проекту та будуть урочисто вручені сертифікати якості «Львівська гостинність».

Учасники ініціативи з якості та маркетингу «Львівська гостинність» мають можливість оплатити лише частину вартості в розмірі 120 євро. Решту витрат за участь в проекті буде профінансовано за підтримки Німецько-українського партнерського проекту у сфері бізнесу.

«Варто зазначити, що ці таблички важливі не лише для іноземців, адже якість має бути однаковою як для іноземців, так і для вітчизняних туристів. Дуже часто наші ресторатори говорять про ресторанну культуру, про ресторани для львів’ян, адже саме вони є найбільшими промоутерами цих закладів і нашого міста, якщо вони будуть радити той чи інший заклад своїм знайом, друзям, то туди будуть ходити як і жителі, так і гості нашого міста.

Ресторанна культура підвищується завдяки таким ініціативам. Тому потрібно залучити якомога більше закладів у місті і в області, і  сподіваємось, що цю ініціативу підтримають й інші регіони, що значно покращить українську гостинність», - розповіла Галина Гриник, заступник начальника управління туризму ЛМР.

Довідка

Ініціатива «Львівська гостинність» вперше була проведена в Україні 5 липня 2011 року, в рамках якої відбулась сертифікація за зразком ініціативи «Бранденбурзька гостинність» у Німеччині(з допомогою якої DEHOGA Brandenburg підтримує рестораторів німецької федеральної землі у забезпеченні належної якості та маркетингу). В 2011 році участь в проекті взяли 25 закладів, серед яких нагороду ініціативи «Львівська гостинність 2012-2013» отримали: «Гридниця» (смт. Олесько, Олеський замок), «Дарвін» (м. Львів), «Дублін» (Львів), «Зе Гриль» (м. Львів), «Зелені пагорби» (готель «Замок Лева»), «Йо-мойо» (м. Трускавець), «Кентавр» (м. Львів), «Креденс кафе» (м. Львів – Сокільники, ТРЦ «KingCrossLeopolis»), «Кумпель» (м. Львів), «Лев» (м. Львів, готель «Leopolis»), «Масони» (м. Львів), «МонсПіус» (м. Львів), «Панська чарка» (м. Львів), «Пантао» (м. Львів), «ПастеріяБянкоРоссо» (м. Львів), «Портус» (м. Трускавець, готель «Rixos»), «Смаколик» (м. Львів), «Спліт» (м. Львів), «Тарон» (м. Львів), «Цукерня» (м. Львів), «Шекспір» (м. Львів), «Шопен» (м. Львів), «Япі» (м. Львів).Організаторами та партнерами виступили Комітет з туризму Львівської торгово-промислової палати, німецька Асоціація готельно-ресторанного бізнесу землі Бранденбурґ (DEHOGA Brandenburg), Німецько-український партнерський проект у сфері бізнесу, Львівський туристичний альянс, Центр Підтримки Бізнесу NewBizNet та Львівська міська рада.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ