Сьогодні, 4 січня, в приміщенні Головної пошти Львова відбулось відкриття всеукраїнського проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».
Це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку: 1) отримати всю необхідну інформацію та консультації стосовно адміністративних послуг;2) відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання документу в рамках адміністративних послугпоштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу служби «єдиного вікна», а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу). Вартість такої послуги від 5 до 10 грн.
Заступник голови Львівської ОДА Іван Груник зауважив, що таким чином в режимі он-лайн вирішуватимуться адміністративні та соціальніпитання, що турбують мешканців.
Наразі у відділеннях «Укрпошти» у рамках проекту можна буде отримати наступні послуги: призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами; призначення допомоги на дітей одиноким матерям; призначення допомоги на дітей , які знаходяться під опікою чи піклуванням; призначення допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку; призначення та виплата допомоги на похованняінвалідам з дитинства та дітям-інвалідам; призначення та виплата житлових субсидій для відшкодування витрат; реєстрація юридичних осіб; реєстрація фізичних осіб-підприємців; реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця; реєстрація припинення юридичної особи; реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи; видання довідки для Пенсійного Фонду про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску на державне страхування.
Так у Львові такі послуги можна отримати в таких поштових відділеннях: Поштамт (центр Львова), ВПЗ№53(Франківський р-н), ВПЗ№52(Залізничний р-н), ВПЗ№59 (Шевченківський р-н), ВПЗ№69(Рясне), ВПЗ№66(Сихів).
Варто додати, щотакі Адмінпослуги вже надаються в Дніпропетровській області, планують впроваджувати такий досвід в Закарпатській, Одеській, Сумській, Харківській області.
