Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові показово відремонтували частину дороги

Сергій Бабак, заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства, розповів про роботи з ліквідації ям на дорогах з використанням холодного та гарячого асфальту, які проводять в усіх районах міста.

У районах міста комунальні служби проводять роботи з ліквідації ямковості на дорогах, для забезпечення належного проїзду транспорту. Як повідомили у департаменті житлового господарства та інфраструктури ЛМР, з огляду на сприятливі умови, ямковий ремонт проводитимуть з використанням холодного та гарячого асфальту.

"Існує поняття аварійного ямкового ремонту, який ми зараз застосовуємо. У першу чергу, ми будемо надавати перевагу ремонту аварійних ділянок у кожному районі. Такими ділянками є перехрестя, перетини вулиць та вибоїни біля зупинок громадського транспорту. Ми будемо використовувати різні технології, як гарячого, так і холодного асфальту. При проведенні таких робіт дуже важливо якісно підготувати ділянку, зробити зарізи", - розповідає Сергій Бабак, заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

"Одразу хочу попередити, що такі роботи є тимчасовим рішенням. Ці ліквідовані ямки тримаються до місяця, зважаючи на наші умови. Наразі необхідно утримати дороги у прийнятному стані до весни, після чого почне проводитись капітальний масовий ремонт. Специфіка того, що ми вам сьогодні показуємо - це холодний асфальт, який, як зазначає виробник, можна вкладати за температури до -25 градусів", - пояснює він.

Також на брифінгу повідомили, що існує необхідність не стільки у латанні аварійних ділянок, скільки в необхідності посилення профілактичних робіт по утримуванню дорожнього полотна в належному стані. Відтак, при проведенні робіт планують порівнювати різні методи та технології, включаючи інфрачервоний прогрів. 

Цього року планують впровадити нову методику ремонту, де спочатку дорожнє покриття приводиться до належного стану, після чого покривається синтетичною захисною плівкою, яку запропонувала компанія "ONUR". Сергій Бабак також зазначив, що можливі ямкові проблеми будуть мінімізовані у випадку, якщо у період з квітня по жовтень будуть проведені усі необхідні профілактичні роботи з дорожнім покриттям. За його словами проблеми виникають тому, що через перепади температури, вода, попадаючи в мікротріщини,  циклічно замерзає і розмерзається, що спричиняє розрив, після чого колеса автівок вибивають дорожнє покриття.

Нагадуємо, що за інформацією департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, кожного року у місті проводиться капітальний, поточний і ямковий ремонт дорожнього покриття. Цього року на капітальний ремонт вулиць передбачено близько 150 млн грн для департаменту ЖКГ та близько 120 млн грн на капітальний ремонт вулиць, який проводитимуть районні адміністрації.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ