Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові запрацювала «Тепла лінія» «Львівтеплоенерго»: 229-3000

Цього місяця у Львові почала роботу «Тепла лінія» «Львівтеплоенерго». Тепер львів’яни, зателефонувавши за номером 229-3000, можуть отримати усю необхідну інформацію про теплопостачання у місті. Про це повідомив сьогодні, 24 лютого, під час брифінгу заступник директора Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» Юрій Приходько.

 

За його словами, за цим телефоном мешканці отримають усю необхідну інформацію про тарифи, оплату за теплопостачання при наявності і відсутності лічильника, облік споживання і відпуск теплової енергії, відключення і підключення до системи центрального опалення, недогріви і перегріви приміщень, чи про те, як отримати допомогу диспетчера.

 

«Над реалізацію цього проекту підприємство працювало кілька місяців. Ми провели соціологічне опитування мешканців, щоб дізнатись який в них рівень обізнаності в питаннях теплопостачання, та провели аналіз звернень у диспетчерську службу, щоб дізнатись, що львів’янам відомо, чого вони не знають та що потрібно пояснити», - зазначив Юрій Приходько.

 

Також якщо у мешканця виникнуть додаткові запитання, то він має можливість переговорити з оператором – фахівцем з «Львівтеплоенерго».

 

Інформація, яка звучатиме на «Теплій лінії», буде щораз оновлюватися, зокрема інформація про тарифи.

 

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ