Слухай онлайн
Економіка

У лютому 2006 року Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив виробництво горілки на 54,19%

У  2006 року Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив реалізацію горілки порівняно з попереднім роком на 54,19 %  або 40,7 тис. дал — з 75,1 тис. дал. до 115,8 тис. дал. Про це „Гал – info” повідомили в дирекції підприємства.
     Як пояснили на підприємстві, збільшення реалізації продукції відбулося за рахунок того, що в третьому кварталі завод розпочав випуск горілки під новим брендом „Вожак”, яка представлена у трьох  позиціях: класична, особлива і оригінальна. Новинка представлена по всій Україні, насамперед у містах-мільйонниках. До минулого року ринок збуту заводу охоплював  Львів і Львівську область.
У січні цього року Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив реалізацію горілки порівняно з попереднім роком на 64,83% — з 85,3 тис. дал. до 140,6 тис. дал.
У 2005 року Львівський лікеро-горілчаний завод збільшив реалізацію горілки порівняно з попереднім роком на 3,16% — з 1,133 млн  дал. до 1,372  млн. дал
     ЗАТ "Львівський лікеро-горілчаний завод" заснований на колективній формі власності. Виробляє горілку під  марками „Вожак”, „Львівська”, „Слава”, „Столова”, „Володар”, „Вертеп”, „Золоте кільце”, „Київська Русь”, „Львівська особлива”, „Українська з перцем”, „Пшенична”, „Саміт”, „Золотий лев”, „Галичина”, а також гіркі настійки, солодкі наливки, лікери, бальзами, оцет.
     Проектна річна потужність — 2,8 млн дал (56 млн пляшок 0,5 л) лікеро-горілчаних виробів та 8 млн пляшок 0,5 л оцту харчового.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...