Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

У Регіональну приймальню Президента України у Львівській області у І півріччі 2006-го звернувся 3721 громадянин

У І півріччі 2006 року до Регіональної приймальні Президента України у Львівській області звернувся 3721 мешканець області, отримано 2126 звернень, в тому числі на особистому прийомі було прийнято 1806 громадян, 320 звернень надійшло поштою – повідомили в прес-службі Львівської ОДА.
Найбільшу кількість звернень отримано у лютому місяці. У третій декаді березня та на початку квітня спостерігався певний спад кількості звернень громадян, що об’єктивно пояснюється завершенням виборчого процесу до всіх рівнів рад, зміною керівництва органів місцевого самоврядування. У травні та червні спостерігається ріст звернень громадян.
До Регіональної приймальні Президента України у Львівській області за вказаний період звернулося 216 інвалідів, учасників війни, бойових дій, 54 – члени багатодітних сімей та одинокі матері, 944 – ветерани праці та пенсіонери, надійшло 147 – колективних звернень.
Найбільше звернень поступило з питань забезпечення законності та охорони правопорядку (25%), з житлових питань (18,6%) та питань соціального захисту населення (12,4%).
Слід також зазначити, що звернень з питань, які належать до безпосередньої компетенції Президента України відповідно до статті 106 Конституції України, надійшло менше 1%. Станом на 1 липня 2006 року за наслідками опрацьованих звернень до місцевих, центральних органів влади, підприємств, установ та організацій скеровано 1382 доручення, у 1196 з яких минули терміни виконання. Отримано 1089  відповідей.
На всі без винятку звернення Регіональною приймальнею Президента України у Львівській області ведеться внутрішній контроль. Так, станом на 1 липня 2006 року, враховуючи ті звернення з приводу яких дано роз`яснення безпосередньо на місці під час особистого прийому або які передано для розгляду та вирішення під час спільних прийомів, уже знято з контролю понад 80% звернень, як вирішені по суті. Близько 12% звернень перебувають у стадії вирішення (надано проміжкові відповіді, переадресовано). На 7% звернень заявникам та Регіональній приймальні не надходять у визначений термін відповіді за результатами розгляду, у зв’язку з чим Регіональною приймальнею у відповідні установи надсилаються нагадування.
Близько 30% звернень за сприяння Регіональної приймальні вирішено позитивно. Серед вирішених, зокрема, питання роботи житлово-комунальних служб, надання матеріальної допомоги, призначення та виплати соціальних допомог, встановлення квартирних телефонів інвалідам, надання медичної допомоги, поновлення досудового слідства у кримінальних справах, притягнення до відповідальності винних у порушенні чинного законодавства (в тому числі кримінально-процесуального), тощо.
Значна частина звернень стосується діяльності судової системи, зокрема висловлюється невдоволення станом розгляду конкретних справ, ухваленими судовими рішеннями або їх незадовільним виконанням. Громадяни вимагають справедливого правосуддя, висловлюють недовіру окремим представникам суддівського корпусу, що свідчить про актуальність питання реформування судової системи. Однак, варто відзначити, що громадяни здебільшого дуже мало поінформовані про способи захисту своїх прав та законних інтересів, що свідчить про необхідність активізації роботи, як державних так і громадських структур, щодо правової освіти населення, формування системи безоплатної правової допомоги. Для підвищення ефективності роботи Регіональної приймальні запроваджено проведення спільних прийомів з керівництвом облдержадміністрації, правоохоронних органів, Пенсійним фондом області, виконавчою службою, що дає змогу громадянам отримати фахову консультацію або передати своє звернення безпосередньо в ту інстанцію у компетенції якої є розгляд та вирішення даного питання.
За шість місяців цього року проведено 39 спільних прийомів, на яких отримано 247 звернень громадян.
Окрім цього, до роботи під час прийому громадян залучаються юристи з Львівської колегії адвокатів.
Ввійшло в практику проведення виїзних прийомів громадян в районах та містах області. Зокрема, проведено прийоми в Мостиському, Перемишлянському, Жовківському, Городоцькому, Миколаївському, Самбірському, Дрогобицькому, Буському та Яворівському районах, у містах обласного значення Самборі та Дрогобичі. Під час виїзних прийомів прийнято 216 звернень громадян.
Спільно з фахівцями органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування працівники Регіональної приймальні періодично брали участь у комісійному вивченні на місцях найбільш гострих питань, порушених у зверненнях громадян.
 З метою поліпшення роботи із зверненнями громадян працівниками Регіональної приймальні Президента України у Львівській області ініційовано створення Громадської ради при Регіональній приймальні.
Громадська рада при Регіональній приймальні Президента України у Львівській області є консультативно-дорадчим органом, який створено з метою ефективного забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, оперативного вирішення їх проблемних питань та участі громадян у розробці проектів актів Президента України з важливих питань державного та суспільного життя, які порушуються у зверненнях громадян. До роботи у Громадській раді запрошено представників місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронних органів, територіальних органів центральної виконавчої влади, представників громадських організацій.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ