Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

У Садового кажуть, що ЛАЗівські автобуси – це «конструкторська помилка»

Досі ще 8 автобусів виробництва ЛАЗ не виходять на маршрути через поломки. Як повідомив начальник відділу ремонту ТЗ АТП №1 Олександр Кобіль, тільки вчора ЛАЗ повернув з ремонту один автобус, який з поломкою троса дистанційного керування не працював 10 днів. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

«Такі серйозні поломи не можуть бути зумовлені неправильною експлуатацією. 15-річні МАНи експлуатуються без жодних поломок у таких же умовах, як ЛАЗи», - переконаний Олександр Кобіль.

«Зараз на території ЛАЗу стоїть 1 автобус з пошкодженим лобовим склом. Це скло було проплачено автобусним заводом ще раніше. Вартість його – приблизно 8 тис грн.

Інші машини стоять через поломки комплектуючих. Зокрема, маємо 5 автобусів з поломками паливної системи та двигуна. Виробник – фірма «Дойц» представництва у Львові нема, тому ЛАЗ запросив спеціаліста з Києва. Досі чекаємо. Усі ці машини на гарантії.

Також стоять з поломками машини з китайськими комплектуючими, поламані задні гальмівні колодки, кронштейни реактивної тяги заднього мосту.

Задній міст у автобусів, куплених на ЛАЗі, ламається дуже часто. Навіть у тих автобусах, які вже були з подібними поломками на ремонті. Мабуть, є конструкторська помилка: автобуси 13 метрів завдовжки з більшим кузовом усе навантаження гальмівної системи отримують на задній міст. Машин зі системними проблемами заднього мосту є 15.

Усі автомобілі проходили технічний огляд, ми вчасно замінювали мастила, фільтри – кожні 10 тис км. Тому дивно, чому 4 автомобілі з 28 з двигунами «Дойц» поламались.

15-річні МАНи експлуатуються без жодних поломок ходової частини», - зазначив Олександр Кобіль, начальник відділу ремонту ТЗ АТП №1.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...