Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

У тарифі для мешканців закладена рентабельність лише у 2,2% – прес-секретар „Львівводоканалу”

„Державна інспекція контролю цінами дає висновок лише щодо собівартості водопостачання та водовідведення. Ми подали їм свої розрахунки, і вони підтвердили, що вони правильні”, – заявила у коментарі „Гал-info” прес-секретар МКП „Львівводоканал” Уляна Горбата.
За її словами, до собівартості тарифу додається ПДВ, з приводу якого держінспекція висновків не дає, та рівень рентабельності. Для населення у тарифі 2,59 він становить 2,2%, хоча для галузі вважається прийнятним рівень рентабельності у 12%. 
„Підприємство мусить мати якісь кошти, які можна було б інвестувати у розвиток галузі, оновлення обладнання, мереж, розширення графіку подачі води тощо. Ми не піднімали тарифу протягом двох років, це тариф у 1,84 гривні вже два роки є збитковим, ми маємо гроші лише на податки, електроенергію, виплату заробітних плат. На розвиток підприємства, оновлення техніки, закупівлю інших засобів для роботи коштів немає. Комерційна структура „Львівобленерго” піднімає нам тариф щомісяця. Це десяті частини копійок, але на фоні тих мільйонів кіловат, які споживає Львівводоканал, виходить значна сума”, – говорить вона.
На думку прес-секретаря, не коректно говорити, що не треба підвищувати тарифи на воду через те, що населення не може платити: „Підприємство у цьому не винне. Зрештою, для людей, які не можуть платити, є субсидія, також є пільгові категорії споживачів”.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ