Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

«Укрбуд» розпочав будівництво залізниці в зоні відчуження

«Укрбуд» розпочав будівництво залізниці в зоні відчуження, - Державне агентство України з управління зоною відчуження.

Фахівці компанії «Укренергомонтаж», що входить до складу державної корпорації «Укрбуд», приступили до будівництва нової залізничної лінії поблизу Чорнобильської атомної електростанції. Додаткова гілка з'єднає будівельний майданчик Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП) та існуючу лінію Вільча-Янів залізниці Овруч-Чернігів.

«Нами розроблена проектна документація на підготовчий та основний періоди. Крім того, підготовлений проект геодезичних робіт. Документи для отримання дозволу на основні роботи спрямовані замовнику, до підготовчого етапу вже приступили, – розповідає керівник проекту Анатолій Дмитришин. – Зараз облаштовуємо польове містечко, звідки можна буде контролювати роботи просто на майданчику. До будівництва самої залізниці ми теж готові приступати, але старт цих робіт залежить від іншого підрядника, який спочатку має розчистити ділянку від лісу і викорчувати пні».

Коли основний майданчик буде переданий «Укренергомонтажу», фахівцям компанії належить побудувати залізничну колію протяжністю близько шести кілометрів та з'єднати її з існуючою магістраллю в районі покинутої станції Шепеличі. Крім того, по обидва боки залізниці розташуються односмугові автомобільні шляхи довжиною 2,1 і 3,1 км. Ними у разі виникнення непередбаченої ситуації зможе прибути спеціальна техніка. А роз'їхатися допоможуть спеціальні «кишені» через кожні півкілометра.

Але спочатку будівельникам доведеться прибрати понад 200 тисяч кубометрів ґрунту і майже стільки ж укласти. Це необхідно, аби вирівняти ділянку, що проходить через ліс з перепадами висот до 20 метрів і підняти її до рівня автомобільної дороги, яка перетинає майбутнє залізничне полотно. Так, задля облаштування насипу шириною 7 метрів одного лише щебеню знадобиться майже 10 тисяч кубометрів.

Повністю закінчити роботи планують в квітні 2018 року, після чого нову гілку можна буде використовувати для доставки до ЦСВЯП відпрацьованого ядерного палива з діючих українських атомних електростанцій.

Водночас, для забезпечення повноцінного залізничного сполучення зі сховищем, у подальшому необхідно також реконструювати існуючу лінію Вільча-Янів, яка упродовж довгих років не експлуатується і перебуває в напрацездатному стані.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ