Національний інтернет-портал UKR.NET, який є найбільш популярним і впізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів, має намір стати лідером у якості стартової сторінки в Україні. Про це заявлено на прес-конференції 2 червня в УНІАН.
«Наша мета - стати найбільш популярною стартовою сторінкою українських Інтернет-користувачів. Ми плануємо досягти її, переконавши користувачівUaнету, що портал UKR.NET є більш зручною стартовою сторінкою, порівняно із пошуковими системами», – зазначив під час прес-конференції Михайло Коміссарук, Голова Наглядової ради ТОВ «УКРНЕТ».
Для досягнення цих завдань вирішено випередити пошукові системи, оскільки сьогодні 26% українських користувачів Мережі починають використання Інтернету саме з них.
Основна перевага порталу UKR.NET у якості стартової сторінки порівняно з пошуковими системами – наявність оптимального складу сервісів для щоденного використання: новини, пошта, погода, каталог електронних магазинів, закладки. Такий перелік покриває основні потреби дуже багатьох українських Інтернет-користувачів.І при цьому портал UKR.NET орієнтований на українську Інтернет-аудиторію і однаковою мірою підходить жителям усіх регіонів України.
Унікальність сервісу новин на UKR.NET полягає в їх актуальності й зручному відображенні – найбільш свіжі новини надходять щохвилини з кількох сотень найбільш популярних українських новинних сайтів і розміщуються в тематичних блоках, включаючи стрічку регіональних новин.
Крім того, на порталі UKR.NET зібрано посилання на найбільш популярні серед українських Інтернет-користувачів сервіси: електронну пошту FREEMAIL, віртуальну флешку e-Disk, погоду, сайт працевлаштування JOB, кіноафішу KINO.ukr.net, телегід TV.ukr.net, онлайновий відеохостинг PLAY, гороскопи ОРАКУЛ, сервіс знайомств ОнОна.
При цьому UKR.NET демонструє відповідальний підхід, відбираючи в якості джерел інформації лише найбільш популярні і авторитетні ресурси. А у випадку з Інтернет-магазинами – надійні компанії з позитивною діловою репутацією.
Таким чином, UKR.NET уже знайшов і зібрав на одній сторінці те, що кожного дня шукають Інтернет-користувачі.
Саме ця ідея лягла в основу креативу рекламної кампанії, про яку, зокрема, розповіла Ірина Семенченко, керівник відділу маркетингових комунікацій «УКРНЕТ».
Цільовою аудиторією кампанії є Інтернет-користувачі у віці 21 – 49 років, офісні працівники.
«Ми плануємо звернути увагу українських користувачів на питання „З чого краще починати використання Інтернету?” Тому в своїх комунікаціях будемо доносити до аудиторії українських користувачів Мережі основні раціональні переваги порталу в якості стартової», – відзначила Ірина Семенченко.
Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», у свою чергу, зазначив, що на даному етапі розвитку завданням бренду UKR.NET є не просто зміцнення лідерських позицій в Україні, але й розвиток категорії Інтернет-порталів порівняно з пошуковими сервісами, а також збільшення лояльності користувачів порталу UKR.NET.
«Ми ставимо перед собою амбіційну мету – як мінімум, подвоїти кількість Інтернет-користувачів, які встановили UKR.NET у якості стартової», – зазначив він.
Під час прес-конференції, яка викликала великий інтерес з боку ЗМІ, спікери відповіли на питання, котрі безпосередньо стосувалися теми заходу, а також різних аспектів діяльності «УКРНЕТ».
4 червня 2010 р.
Довідка.
Порталу UKR.NET 6 років. На сьогодні UKR.NET є найбільш популярним і впізнаваним порталом серед українських Інтернет-користувачів – його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
За денною аудиторією (українських Інтернет-користувачів) UKR.NET переважає будь-який інший український Інтернет-портал практично у 2 рази. UKR.NET також є порталом з високим рівнем лояльності, переважаючи за лояльною аудиторією інші українські Інтернет-портали більш ніж у 2,5 рази.
Портал UKR.NET - національний інтернет-портал. Це підтверджується наступним:
- UKR.NET є лідером серед українських Інтернет-ресурсів.
- Має унікальну частку «UKR» в імені, котра підтверджує його національний статус.
- Має найбільш високу частку українських Інтернет-користувачів у своїй аудиторії (86%).
- Орієнтований на українського Інтернет-користувача і однаковою мірою підходить жителям усіх регіонів України.