Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

УКРНЕТ запропонував рекламодавцям три нові рекламні пакети з найбільшим обхватом аудиторії

УКРНЕТ запропонував рекламодавцям нові рекламні пакети - «Новинний», «Розважальний» і «Жіночий», які об'єднали аудиторії популярних українських інтернет-ресурсів по даним тематиках. Як результат - рекламодавці отримують вражаючий обхват непересічної аудиторії, за демократичною ціною.
 

 

Рекламні (або як їх ще називають - «медійні») пакети здобувають великої популярності серед українських рекламодавців. Найголовніше – економія рекламного бюджету при чималому обхваті аудиторії і, відповідно, підвищення ефективності рекламної кампанії. У пакети включаються рекламні місця, розташовані в групі сайтів, об'єднаних загальною тематикою. І, що важливо, - оплата стягується виключно за покази унікальним користувачам.

 

Рекламні пакети відрізняють дві основні переваги. Перша - їх економічність: рекламодавець отримує аудиторії різних сайтів за однією ціною. При цьому вартість контакту з кожним унікальним користувачам істотно нижча, ніж при традиційному використанні медіа. На думку начальника відділу «Маркет» компанії УКРНЕТ Романа Скрипника, вартість реклами при цьому знижується в 2-3 рази.

 

Друга перевага – великий обхват аудиторії. Як би часто рекламний банер не показувався на одному сайті, сумарна кількість користувачів, що побачили його, буде не дуже великою, оскільки відвідують сайт, як правило, одні і ті ж люди. Тому набагато ефективніше рекламуватися одночасно на декількох майданчиках однієї тематики – у такому разі їх аудиторії «об'єднуються».

 

Пакетне розміщення реклами в UAнеті – явище зовсім не нове, проте широкого поширення воно не набуло. Оскільки пакети формувалися інтернет-порталами зі своїх же ресурсів, то популярні сайти, що не входять в ці холдинги, але з великою аудиторією і відповідною тематикою, в пакети не включалися. Через це сумарний обхват унікальних непересічних користувачів був невеликий.

 

У таблиці представлена інформація про рекламні пакети на ринку інтернет-реклами.

Автор пакету Інформація про пакети
Назва пакету Список сайтів Кіл-сть показів Кіл-сть непересіч
них користува
чів
Частка користу
вачів з України в пакеті
CPM (без ПДВ і ПнР)
УКРНЕТ Новинний (728х90) 20 ресурсів:

www.unian.net
www.obozrevatel.com
www.for-ua.com
www.mycityua.com
www.vlasti.net
www.from-ua.com
www.gazeta.ua
www.ura-inform.com
www.glavred.info
www.agent.ua
www.zadonbass.org
www.zik.com.ua
www.versii.com
www.h.ua
www.novosti.dn.ua
www.minprom.ua
www.zavtra.com
www.ubr.ua
www.sostav.ua
www.4post.com.ua
14 млн. 1,4 млн. 83% 40 грн.
Розважальний (728х90) 11 ресурсів:

http://onona.ukr.net  
http://kino.ukr.net
http://horo.ukr.net
mp3-online.com.ua
http://tv.ukr.net
www.gloss.ua
http://show.oboz.ua
http://play.ukr.net
http://kino.oboz.ua 
topmusic.com.ua 
photo.oboz.ua
15,4 млн.         840 тис.   75%   25 грн.

Жіночий

(200х300)
horo.ukr.net
terrawoman.com.ua
happywoman.com.ua
bt-lady.com.ua

nastroenie.com.ua
kuroed.com
4,5 млн.
432 тис.
     
67% 35 грн.
bigmir)net Синергія
(728х90)
bigmir.net
meta.ua
8 млн. Дані
 відсутні
78% 14 грн.

Новинний

 (728х90 и 300х250)
bigmir.net (розділи «Новини» i «Фінанси»)
korrespondent.net
www.ricardo.com.ua (розділ «Новини»)
www.novynar.com.ua  www.15minut.com.ua
1,5 млн. 73%
38 грн.
і
53 грн.

Жіночий

(728х90 і 300х250)
www.bigmir.net
 (розділи
«Гороскоп» i
  «Поради і Життя»)
www.pink.com.ua
400 тис. 64% 38 грн.
і
53 грн.

LifeStyle

(728х90 і 300х250)
www.afisha.ua
korrespondent.net (розділ «Шоу-біз»)  www.novynar.com.ua
(розділ «Шоу-біз»)
http://news.bigmir.net
(розділ «Шоу-біз»)
100 тис. 68% 68 грн.
і
48 грн.

Спорт

(728х90 і 300х250)
www.bigmir.net (розділ «Новини/Спорт»)
korrespondent.net (розділ «Спорт») www.novynar.com.ua (розділ «Спорт»)
www.uasport.net

800 тис. 72%
38 грн.
і
53 грн.
i.ua

Вся мережа

(728х90)
www.i.ua
www.kp.ua
www.h.ua
www.focus.ua
www.timeout.ua  www.dengi.ua  www.100m2.com.ua  www.tv.ua
www.gloss.ua
www.aif.ua
Дані
 відсутні
10 грн.

Новини

(728х90)
www.i.ua  (Новини)
www.kp.ua
www.focus.in.ua
www.h.ua
www.aif.ua
www.segodnya.ua  www.zavtra.com.ua
70%  20 грн.

Бізнес

(728х90)
www.i.ua  (Фінанси) www.dengi.ua  www.100m2.com.ua  тематичні розділи
 сайтів пакету
 «Новини»
84%  20 грн.
Відпочинок і Розваги (728х90) www.i.ua  (Гороскоп, Телепрограма, Знайомства, Фотоальбоми, Відео) www.timeout.ua
www.tv.ua
www.gloss.ua
www.izum.ua  www.amuse.com.ua
76% 20 грн.

УМХ NEW-МЕДИА

(728х90)
www.kp.ua
www.focus.in.ua
www.h.ua
www.aif.ua
www.dengi.ua    www.100m2.com.ua 
25 грн.

Online.ua

Діловий

(770х90 і 240х350)
http://news.online.ua    http://valuta.online.ua   www.strahnadzor.ua  
pereklad.online.ua 
multilex.online.ua
3 млн.
Дані
відсутні
85% 54 грн.

Дозвілля

(770х90 і 240х350)
http://video.online.ua
goroskop.online.ua  http://love.online.ua   http://games.online.ua   http://kino.online.ua  http://cards.online.ua 
pogoda.online.ua http://travel.online.ua  http://tv.online.ua
2,2 млн. 72% 21,6 грн. і 24 грн.

Авто

(770х90 і 240х350)
http://auto.online.ua
autosale.online.ua  http://moto.online.ua
63 тис. 89% 48 грн.
і 54 грн.
Розважальний (770х90 і 240х350) http://prikol.online.ua
anekdot.online.ua 
aforyzm.online.ua  http://model.online.ua
2,3 млн. 68% 21,6 грн.
і
24 грн.

Так, в рекламні пакети bigmir)net входять власні ресурси холдингу. Наприклад, в пакет «Новинний» включені новинні розділи порталу bigmir)net, а також новинні сайти www.korrespondent.net, www.nоvynar.com.ua і www.15minut.com.ua. Дані по унікальних користувачах в пакеті відсутні. При цьому, якщо порівняти представлені на цих ресурсах новини, то можна побачити, що в значній мірі вони дублюють один одного.

 

Новинний пакет від i.ua об'єднав аудиторії 6-ти інформаційних ресурсів Українського медіа-холдингу і новинний розділ порталу www.i.ua, але ресурси-лідери в ньому не представлені – а значить для отримання високого обхвату аудиторії необхідно задіяти додаткові площадки. Дані по кількості унікальних непересічних користувачів також відсутні.

 

Та ж картина і за пропозиціями порталу Online.ua: пропоновані ним пакети «Авто» і «Розважальний» повністю укомплектовані з власних ресурсів. І лише в пакеті «Діловий» крім чотирьох власних сервісів один, що не належить компанії - www.strahnadzor.ua.  Оскільки ресурси Online.ua значно відстають від лідерів, обхват аудиторії пакетів невисокий.

 

Правда, не так давно bigmir)net і МЕТА запропонували сумісний пакет «Синергія», що об'єднав аудиторії цих ресурсів в єдиний пакет з ціною 14 грн. за тисячу показів. Проте УКРНЕТ пішов набагато далі.

Компанія пропонує рекламодавцям рекламні пакети, в кожен з яких включені популярні сайти по тематиках. Всі ці ресурси належать різним медіагрупам, тобто, обхват аудиторії настільки великий, що не має аналогів на ринку. Банерні місця розташовані у видимій зоні сайтів (у першому екрані) не тільки на внутрішніх, але і на головних сторінках, що автоматично збільшує їх ефективність. Крім того, всі банери в пакетах мають стандартний розмір 728х90, визнаний міжнародним об'єднанням адміністрування онлайн-реклами IAB (Internet Advertising Board).

У пакет «Новинний» від УКРНЕТ включено 20 популярних новинних ресурсів UAнету, такі як obozrevatel.com, unian.net, from-ua.com, for-ua.com. versii.com, glavred.info, ura-inform.com та інші. З топ-10 новинних інтернет-ресурсів в пакеті «Новинний» від УКРНЕТ представлені 6. Загальне число показів в пакеті складає 14 млн. в тиждень. При цьому обхват - 1,4 млн. унікальних користувачів, що не перетинаються, в тиждень. Стільки аудиторії неможливо отримати ні на одному, навіть найпопулярнішому, українському новинному сайті (наприклад, тижнева аудиторія найпопулярнішого новинного сайту www.korrespondent.net складає 630 тис. користувачів). Частка українських користувачів в пакеті - 83%. Вартість тисячі показів – 40 грн. (без ПДВ і податку на рекламу). Таким чином, вартість одного унікального контакту обійдеться рекламодавцеві приблизно в 41 коп. В Укрнеті вважають, що даний пакет підійде тим рекламодавцям, які зацікавлені в офісній і діловій аудиторії.

«Розважальний» пакет від УКРНЕТ налічує 11 найпопулярніших сайтів в категорії «Розваги», серед яких, - kino.ukr.net, mp3-online.com.ua, show.oboz.ua, tv.ukr.net, topmusic.com.ua, gloss.ua, horo.ukr.net, kino.oboz.ua  та інші. Аналогічні по тематиці пропозиції можна знайти у  bigmir)net у вигляді пакету LifeStyle (у нього входять сайт www.afisha.ua і тематичні розділи новинних сайтів www.korresponent.net www.novynar.com.ua, news.bigmir.net, контент-наповнення яких сильно перетинається) і I.UA – у вигляді пакету «Відпочинок і розваги». При цьому загальне число показів в пакеті «Розважальний» від УКРНЕТ складає 15,4 млн. в тиждень (з обхватом 840 тис. унікальних користувачів за тиждень), тоді як у пакеті цього ж тематичного напряму, пропонованого компанією bigmir)net, загальне число показів складає 100 тис. Частка українських користувачів в пакеті від УКРНЕТ – 75%. Вартість тисячі показів – 25 грн. (без ПДВ і податку на рекламу), а вартість одного унікального контакту при розрахунках складе близько 45 коп.

У пакет «Жіночий» від УКРНЕТ включено 6 популярних ресурсів, основна аудиторія яких – прекрасна половина. Серед них - проект horo.ukr.net, terrawoman.com.ua, bt-lady.com.ua, happywoman.com.ua, nastroenie.com і kuroed.com. Загальне число показів в пакеті складає 4,5 млн. в тиждень. При цьому тижневий обхват – 433 тис. унікальних користувачів, що не перетинаються. Частка українських користувачів в пакеті складає 67%. Вартість тисячі показів – 35 грн. (без ПДВ і податку на рекламу), а вартість одного унікального контакту знаходитиметься на рівні 36 коп.

Поява рекламних пакетів «Новинний», «Інформаційний» і «Жіночий» однозначно дасть поштовх розвитку ринку інтернет-реклами в Україні. Великий обхват користувачів, що не перетинаються, висока частка української аудиторії в пакетах і демократичні ціни дозволять компаніям проводити ефективні рекламні кампанії при значній економії рекламних засобів, що особливо актуально у наш час.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ