УКРНЕТ запропонував рекламодавцям нові рекламні пакети - «Новинний», «Розважальний» і «Жіночий», які об'єднали аудиторії популярних українських інтернет-ресурсів по даним тематиках. Як результат - рекламодавці отримують вражаючий обхват непересічної аудиторії, за демократичною ціною.
Рекламні (або як їх ще називають - «медійні») пакети здобувають великої популярності серед українських рекламодавців. Найголовніше – економія рекламного бюджету при чималому обхваті аудиторії і, відповідно, підвищення ефективності рекламної кампанії. У пакети включаються рекламні місця, розташовані в групі сайтів, об'єднаних загальною тематикою. І, що важливо, - оплата стягується виключно за покази унікальним користувачам.
Рекламні пакети відрізняють дві основні переваги. Перша - їх економічність: рекламодавець отримує аудиторії різних сайтів за однією ціною. При цьому вартість контакту з кожним унікальним користувачам істотно нижча, ніж при традиційному використанні медіа. На думку начальника відділу «Маркет» компанії УКРНЕТ Романа Скрипника, вартість реклами при цьому знижується в 2-3 рази.
Друга перевага – великий обхват аудиторії. Як би часто рекламний банер не показувався на одному сайті, сумарна кількість користувачів, що побачили його, буде не дуже великою, оскільки відвідують сайт, як правило, одні і ті ж люди. Тому набагато ефективніше рекламуватися одночасно на декількох майданчиках однієї тематики – у такому разі їх аудиторії «об'єднуються».
Пакетне розміщення реклами в UAнеті – явище зовсім не нове, проте широкого поширення воно не набуло. Оскільки пакети формувалися інтернет-порталами зі своїх же ресурсів, то популярні сайти, що не входять в ці холдинги, але з великою аудиторією і відповідною тематикою, в пакети не включалися. Через це сумарний обхват унікальних непересічних користувачів був невеликий.
У таблиці представлена інформація про рекламні пакети на ринку інтернет-реклами.
Автор пакету | Інформація про пакети | |||||
Назва пакету | Список сайтів | Кіл-сть показів | Кіл-сть непересіч них користува чів |
Частка користу вачів з України в пакеті |
CPM (без ПДВ і ПнР) | |
УКРНЕТ | Новинний (728х90) | 20 ресурсів: www.unian.net www.obozrevatel.com www.for-ua.com www.mycityua.com www.vlasti.net www.from-ua.com www.gazeta.ua www.ura-inform.com www.glavred.info www.agent.ua www.zadonbass.org www.zik.com.ua www.versii.com www.h.ua www.novosti.dn.ua www.minprom.ua www.zavtra.com www.ubr.ua www.sostav.ua www.4post.com.ua |
14 млн. | 1,4 млн. | 83% | 40 грн. |
Розважальний (728х90) | 11 ресурсів: http://onona.ukr.net http://kino.ukr.net http://horo.ukr.net mp3-online.com.ua http://tv.ukr.net www.gloss.ua http://show.oboz.ua http://play.ukr.net http://kino.oboz.ua topmusic.com.ua photo.oboz.ua |
15,4 млн. | 840 тис. | 75% | 25 грн. | |
Жіночий |
horo.ukr.net terrawoman.com.ua happywoman.com.ua bt-lady.com.ua nastroenie.com.ua kuroed.com |
4,5 млн. | 432 тис. |
67% | 35 грн. | |
bigmir)net | Синергія (728х90) |
bigmir.net
meta.ua |
8 млн. | Дані відсутні |
78% | 14 грн. |
Новинний (728х90 и
300х250)
|
bigmir.net
(розділи «Новини» i «Фінанси») korrespondent.net www.ricardo.com.ua (розділ «Новини») www.novynar.com.ua www.15minut.com.ua |
1,5 млн. | 73% |
38 грн.
і 53 грн. |
||
Жіночий (728х90
і 300х250)
|
www.bigmir.net (розділи «Гороскоп» i «Поради і Життя») www.pink.com.ua |
400 тис. | 64% | 38 грн.
і 53 грн. |
||
LifeStyle
(728х90
і 300х250)
|
www.afisha.ua
korrespondent.net (розділ «Шоу-біз») www.novynar.com.ua (розділ «Шоу-біз») http://news.bigmir.net (розділ «Шоу-біз») |
100 тис. | 68% | 68 грн.
і 48 грн. |
||
Спорт
(728х90
і 300х250)
|
www.bigmir.net
(розділ «Новини/Спорт») korrespondent.net (розділ «Спорт») www.novynar.com.ua (розділ «Спорт») www.uasport.net |
800 тис. | 72% |
38 грн.
і 53 грн.
|
||
i.ua |
Вся
мережа (728х90)
|
www.i.ua
www.kp.ua www.h.ua www.focus.ua www.timeout.ua www.dengi.ua www.100m2.com.ua www.tv.ua www.gloss.ua www.aif.ua |
Дані відсутні |
10 грн. | ||
Новини
(728х90)
|
www.i.ua
(Новини) www.kp.ua www.focus.in.ua www.h.ua www.aif.ua www.segodnya.ua www.zavtra.com.ua |
70% | 20 грн. | |||
Бізнес
(728х90)
|
www.i.ua
(Фінанси) www.dengi.ua
www.100m2.com.ua тематичні розділи сайтів пакету «Новини» |
84% | 20 грн. | |||
Відпочинок і Розваги (728х90) | www.i.ua
(Гороскоп, Телепрограма, Знайомства, Фотоальбоми, Відео) www.timeout.ua
www.tv.ua www.gloss.ua www.izum.ua www.amuse.com.ua |
76% | 20 грн. | |||
УМХ
NEW-МЕДИА (728х90)
|
www.kp.ua
www.focus.in.ua www.h.ua www.aif.ua www.dengi.ua www.100m2.com.ua |
25 грн. | ||||
Online.ua |
Діловий
(770х90
і 240х350)
|
http://news.online.ua
http://valuta.online.ua
www.strahnadzor.ua pereklad.online.ua multilex.online.ua |
3 млн. |
Дані
відсутні
|
85% | 54 грн. |
Дозвілля (770х90
і 240х350)
|
http://video.online.ua
goroskop.online.ua http://love.online.ua http://games.online.ua http://kino.online.ua http://cards.online.ua pogoda.online.ua http://travel.online.ua http://tv.online.ua |
2,2 млн. | 72% | 21,6 грн. і 24 грн. | ||
Авто
(770х90
і 240х350)
|
http://auto.online.ua autosale.online.ua http://moto.online.ua |
63 тис. | 89% | 48 грн.
і 54 грн. |
||
Розважальний (770х90 і 240х350) | http://prikol.online.ua anekdot.online.ua aforyzm.online.ua http://model.online.ua |
2,3 млн. | 68% | 21,6
грн. і 24 грн. |
Так, в рекламні пакети bigmir)net входять власні ресурси холдингу. Наприклад, в пакет «Новинний» включені новинні розділи порталу bigmir)net, а також новинні сайти www.korrespondent.net, www.nоvynar.com.ua і www.15minut.com.ua. Дані по унікальних користувачах в пакеті відсутні. При цьому, якщо порівняти представлені на цих ресурсах новини, то можна побачити, що в значній мірі вони дублюють один одного.
Новинний пакет від i.ua об'єднав аудиторії 6-ти інформаційних ресурсів Українського медіа-холдингу і новинний розділ порталу www.i.ua, але ресурси-лідери в ньому не представлені – а значить для отримання високого обхвату аудиторії необхідно задіяти додаткові площадки. Дані по кількості унікальних непересічних користувачів також відсутні.
Та ж картина і за пропозиціями порталу Online.ua: пропоновані ним пакети «Авто» і «Розважальний» повністю укомплектовані з власних ресурсів. І лише в пакеті «Діловий» крім чотирьох власних сервісів один, що не належить компанії - www.strahnadzor.ua. Оскільки ресурси Online.ua значно відстають від лідерів, обхват аудиторії пакетів невисокий.
Правда, не так давно bigmir)net і МЕТА запропонували сумісний пакет «Синергія», що об'єднав аудиторії цих ресурсів в єдиний пакет з ціною 14 грн. за тисячу показів. Проте УКРНЕТ пішов набагато далі.
Компанія пропонує рекламодавцям рекламні пакети, в кожен з яких включені популярні сайти по тематиках. Всі ці ресурси належать різним медіагрупам, тобто, обхват аудиторії настільки великий, що не має аналогів на ринку. Банерні місця розташовані у видимій зоні сайтів (у першому екрані) не тільки на внутрішніх, але і на головних сторінках, що автоматично збільшує їх ефективність. Крім того, всі банери в пакетах мають стандартний розмір 728х90, визнаний міжнародним об'єднанням адміністрування онлайн-реклами IAB (Internet Advertising Board).
У пакет «Новинний» від УКРНЕТ включено 20 популярних новинних ресурсів UAнету, такі як obozrevatel.com, unian.net, from-ua.com, for-ua.com. versii.com, glavred.info, ura-inform.com та інші. З топ-10 новинних інтернет-ресурсів в пакеті «Новинний» від УКРНЕТ представлені 6. Загальне число показів в пакеті складає 14 млн. в тиждень. При цьому обхват - 1,4 млн. унікальних користувачів, що не перетинаються, в тиждень. Стільки аудиторії неможливо отримати ні на одному, навіть найпопулярнішому, українському новинному сайті (наприклад, тижнева аудиторія найпопулярнішого новинного сайту www.korrespondent.net складає 630 тис. користувачів). Частка українських користувачів в пакеті - 83%. Вартість тисячі показів – 40 грн. (без ПДВ і податку на рекламу). Таким чином, вартість одного унікального контакту обійдеться рекламодавцеві приблизно в 41 коп. В Укрнеті вважають, що даний пакет підійде тим рекламодавцям, які зацікавлені в офісній і діловій аудиторії.
«Розважальний» пакет від УКРНЕТ налічує 11 найпопулярніших сайтів в категорії «Розваги», серед яких, - kino.ukr.net, mp3-online.com.ua, show.oboz.ua, tv.ukr.net, topmusic.com.ua, gloss.ua, horo.ukr.net, kino.oboz.ua та інші. Аналогічні по тематиці пропозиції можна знайти у bigmir)net у вигляді пакету LifeStyle (у нього входять сайт www.afisha.ua і тематичні розділи новинних сайтів www.korresponent.net www.novynar.com.ua, news.bigmir.net, контент-наповнення яких сильно перетинається) і I.UA – у вигляді пакету «Відпочинок і розваги». При цьому загальне число показів в пакеті «Розважальний» від УКРНЕТ складає 15,4 млн. в тиждень (з обхватом 840 тис. унікальних користувачів за тиждень), тоді як у пакеті цього ж тематичного напряму, пропонованого компанією bigmir)net, загальне число показів складає 100 тис. Частка українських користувачів в пакеті від УКРНЕТ – 75%. Вартість тисячі показів – 25 грн. (без ПДВ і податку на рекламу), а вартість одного унікального контакту при розрахунках складе близько 45 коп.
У пакет «Жіночий» від УКРНЕТ включено 6 популярних ресурсів, основна аудиторія яких – прекрасна половина. Серед них - проект horo.ukr.net, terrawoman.com.ua, bt-lady.com.ua, happywoman.com.ua, nastroenie.com і kuroed.com. Загальне число показів в пакеті складає 4,5 млн. в тиждень. При цьому тижневий обхват – 433 тис. унікальних користувачів, що не перетинаються. Частка українських користувачів в пакеті складає 67%. Вартість тисячі показів – 35 грн. (без ПДВ і податку на рекламу), а вартість одного унікального контакту знаходитиметься на рівні 36 коп.
Поява рекламних пакетів «Новинний», «Інформаційний» і «Жіночий» однозначно дасть поштовх розвитку ринку інтернет-реклами в Україні. Великий обхват користувачів, що не перетинаються, висока частка української аудиторії в пакетах і демократичні ціни дозволять компаніям проводити ефективні рекламні кампанії при значній економії рекламних засобів, що особливо актуально у наш час.