Слухай онлайн
Економіка

Universal Bank закінчив 4-й квартал 2012 року з позитивним фінансовим результатом

Протягом року Universal Bank послідовно реалізовував стратегію активної підтримки бізнес-сегменту і приватних осіб, з метою збільшення кредитного та депозитного портфелів. І, таким чином, за 4 квартал 2012 року Universal Bank досяг квартального прибутку у розмірі 51,48 млн. грн. Повідомила прес-служба банку.

Основні фінансові показники Universal Bank в 4 кварталі 2012 року стали наступними: станом на 31.12.2012 кредитний портфель юридичних осіб склав 2.34 млрд грн, кредитний портфель фізичних осіб становив1.84 млрд грн, депозитний портфель юридичних осіб - 0.61 млрд грн, депозитний портфель фізичних осіб - 2.53 млрд грн.

Створення високого рівня резервів за кредитними операціями у минулому сприяло якісному захисту банку від можливих кредитних втрат і дало змогу провадити активну банківську діяльність.

Такий виважений підхід до захисту банку від можливих втрат по кредитах за допомогою створення відповідних резервів хоча і зумовив збиткові фінансові результати банку у 1-3-ому кварталі 2012 року, вже у 4-му кварталі 2012 року показав, що дотримання такої політики сприяло досягненню позитивного фінансового результату. Таким чином, з позитивним результатом за 4-й квартал, банк досяг поставленої на 2012 рік стратегічної мети.

Протягом 2012 року банк дотримувався усіх регуляторних вимог Національного банку України, в тому числі у співвідношенні достатності капіталу, ліквідності, кредитної концентрації і вимог щодо валютної позиції. Зокрема, рівень адекватності капіталу (норматив НБУ №2) станом на 31.12.2012 становив 16,47% з мінімальною вимогою у 10%.

У 2013 році Universal Bank орієнтований на подальший розвиток на українському ринку, а саме, на активне зростання обсягів співпраці з бізнес-сегментом та фізичними особами.

«Позитивний фінансовий результат Universal Bank у 4-ому кварталі 2012 року є підтвердженням ефективності стратегії банку на українському ринку. У 2013 році ми плануємо подальше зростання у бізнес сегменті та у роздрібному сегменті, представникам яких ми завжди пропонували індивідуальні продукти та послуги з вигідними умовами та тарифами. Нашою основною метою залишається побудова довгострокових партнерських відносин з клієнтами за допомогою надання повного пакету послуг та високоякісного сервісу та підтримки», - зазначив Мілтіадіс Папаніколаоу, голова правління Universal Bank.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...